Kolla in TV-stjärnan!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr Woods
    • March 2013
    • 3409

    Kolla in TV-stjärnan!

    Richard Herrey och TV4-produktionen "Lyckliga Gatan" kom till Bergsjön för en kväll. Där gjorde lokala stjärnan Lani Mo sin tolkning av "Diggiloo Diggiley" – till publikens stora glädje. – Det är jättebra för stadsdelen med en sådan här grej, säger Marcus Ekwall, gruppchef på områdespolisen i Bergsjön.


    Ja, det är jag som står där, delvis skymd av kameramannen!
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    #2
    Äkta linslus att se till att bli fotad och filmad samtidigt. Men du är väl med på scen så okda.
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

    Kommentar

    • Mats Bryzell

      • February 2007
      • 18956

      #3
      Wouahh! Fan, Woody, nu är du redigt uppe i smöret! Gôtt!

      Kommentar

      • Mr Woods
        • March 2013
        • 3409

        #4
        Ursprungligen postat av Mats Bryzell
        Wouahh! Fan, Woody, nu är du redigt uppe i smöret! Gôtt!
        Häftigt!
        Men det lär nog dröja till nästa gång man är TV-kändis... Kolla in programmet sedan! "Lyckliga Gatan" i TV4. Tror det skall sändas efter årsskiftet.

        Fick det där giget av en slump dagen innan, i turnébussen på väg hem från Stockholm.
        Sedan bar det iväg upp till Bålsta dagen efter, ett jädrans flängande nu...
        Senast redigerad av Mr Woods; 04 September 2015, 14:15.

        Kommentar

        • Mr Woods
          • March 2013
          • 3409

          #5
          Ursprungligen postat av eriahl
          Äkta linslus att se till att bli fotad och filmad samtidigt. Men du är väl med på scen så okda.

          Jag hade räknat med att lira i ett band, så blev det Lani och jag själva framför kameran. Lite läskigt faktiskt!

          Linslus vet jag inte, det kan ju inte jag hjälpa att snuten passade på att fota. De hade en patrull där som stod och vaktade oss hela inspelningen så att ingen skulle göra något förbjudet, fast jag tror ju mer på att de helt enkelt ville se showen...
          Senast redigerad av Mr Woods; 04 September 2015, 14:16.

          Kommentar

          Arbetssätt...