Dagen ros...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Dagen ros...

    ...vill jag ge till Christian (admin), som inte ger sig för att söka efter fel - när något blir fel (gällande datorfrågor) (hittade ingen ros).

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    #2
    Nu har väl rosorna inte riktigt slagit ut än hos dig, Inger. Det sker ju senare på året efter snösmältningen Tänkte att du ville veta Men om jag nu inte ska dumma mig så håller jag verkligen med om att Christian är en riktig diamant och hedersknyffel!
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Ja ibland är dessa datorfrågor rejäla nötter att knäcka och Christian får jobba på hårt
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        #4
        Ursprungligen postat av Bluewing
        Nu har väl rosorna inte riktigt slagit ut än hos dig, Inger. Det sker ju senare på året efter snösmältningen Tänkte att du ville veta Men om jag nu inte ska dumma mig så håller jag verkligen med om att Christian är en riktig diamant och hedersknyffel!
        Johnny, finns inga rosor hos mig, jag gillar inte rosor speciellt faktiskt - tycker att dom är "kall" på något vis. Gillar då hellre klöver, röddockor, gullvivor etc .
        Passar bättre med en gubbe med krona åt Christian, i stället för en ros

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        Arbetssätt...