Går det att avbeställa min order

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • walak
    • April 2010
    • 263

    Går det att avbeställa min order

    Hej jag har gjort en beställning hos Flodströms Akvarie & Djurtillbehör
    två veckor sedan på ca 7000kr och det första svaret jag fick ang leveransen var att dom var tvungen att beställa ifrån leverantören men det tar bara 2-3 dagar när dom dagarna gått hörde jag av mig då fick jag svaret 3-5 dagar när dom hade gått så hörde jag av mig igen då fick jag svaret att leverantören skulle skicka det på måndag och dom skulle få det på tisdagen och på onsdag skulle dom skicka min order på onsdagen och på onsdag så frågade jag om ordern skulle gå iväg ja fick jag som svar men senare på samma dag fick jag ett mail om att bilen för försenad så dom skulle skicka ordern på torsdagen så jag skickade ett mail på torsdagen och frågade om ordern skulle skickas och då fick jag svaret ja och dom skulle skicka sändningsnumret när ordern var skickad men inget mail fick jag så då skickade jag ett mail på torsdag kväll och frågade om dom hade glömt att maila sändningsnumret men inget svar jag provade att maila på fredagen men inget svar.

    Så nu till min fråga på deras sida så står det att man inte kan avbeställa ej lagerförda artiklar och då undrar jag eftersom det inte går att avbeställa så hur funkar det med ångerrätten på 14 dagar har man inte rätt att utnyttja ångerrätten på vissa artiklar är det någon som kan något om detta för jag är trött på att få svaret att den ska skickas idag men görs ju inte och dessutom så får man ju inget svar sen i torsdag.
Arbetssätt...