Tips på netbook

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cecilienne
    • February 2007
    • 282

    #16
    Jag är grymt nöjd med min nya Asus Eee PC. Batteritiden är på 8-9 timmar. Jag är helt kär i den.

    Kommentar

    • Radioaktiva Räkor
      • May 2007
      • 1760

      #17
      Lenovo s10e är en riktigt fin burk, även Dell mini-serien är riktigt trevlig. Köp inte det billigaste första, känn, kläm och peta på många olika för att skaffa dig en uppfattning och vilken som passar dig.

      Själv har jag gått från LG X110 till Lenovo S10e till Dell mini 9, och nästa byte blir något ARM-baserat med pekskärm senare i år

      //C
      With a licence to krill!
      Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

      Kommentar

      • Guest

        #18
        Ursprungligen postat av Radioaktiva Räkor
        Lenovo s10e är en riktigt fin burk, även Dell mini-serien är riktigt trevlig. Köp inte det billigaste första, känn, kläm och peta på många olika för att skaffa dig en uppfattning och vilken som passar dig.

        Själv har jag gått från LG X110 till Lenovo S10e till Dell mini 9, och nästa byte blir något ARM-baserat med pekskärm senare i år

        //C
        Ok skall komma håg Lenova. Men som sagt Dell kommer aldrig komma innanför mina dörrar, så är det bara.

        Kommentar

        • Radioaktiva Räkor
          • May 2007
          • 1760

          #19
          Du missar jäkligt fin kvalité. Btw, du vill inte köra Windows på en netbook. Moblin linux, förvisso beta men grymt lovande. Annars är Ubuntu ett bra stalltips.

          //C
          With a licence to krill!
          Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

          Kommentar

          • Xul
            • January 2007
            • 709

            #20
            Min har funkar bra, dock har jag inte installart svenskt tangentbord annu,
            EEE 900 betalade typ 320 Euro for den.. men jag ar nojd, de sager 5 timmars batteritid men jag tror mer pa 4. Space knappen ar dock lite osaker, far sla lite hardare dar tyvarr...

            Kan anda rekommendera den

            Med ett extra acc har du vad du vill ha tror jag, de med hogre tid blir lite "feta"

            Kommentar

            Arbetssätt...