Antivirusprogram?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fanbyalperna

    • September 2005
    • 752

    #16
    Har kört Avast i många år, så många att jag inte kommer ihåg när jag började, och är väldigt nöjd med det.
    Har inte alltid rätt, men fel ibland

    Kommentar

    • modig
      • March 2009
      • 15

      #17
      Ursprungligen postat av Schumi
      Avast är det bästa virus skyddet som är gratis. Gå in på www.avast.com

      ock ladda hem den fria versionen av avast4.8 sen rega dig och få nyckel sen har du virus skyddet ett år gratis.

      Och när det året har löpt ut så får du ett mail och du kan gå in och hämta en ny gratisnyckel och VOILA ett år till, så fortsätter det åt efter år.


      Jag kör också avast på alla mina burkar och jag är väldigt nöjd.
      "If you want to know what God thinks of money, just look at the people he gave it to."

      Kommentar

      • Martin85
        • February 2008
        • 465

        #18
        Kör NOD32 alla dagar i veckan.

        Tar ingen prestanda och är mycket snabbt och inget jag byter bort i första taget.

        Har haft det till och från i 4-5 år och har inte hittat något bättre som den lilla datornörd jag varit.

        Av principskäl så rör jag inte en dator med Norton mer än att avinstallerar och lägger in NOD vilket jag gjort på släkt och vänners alla datorer genom åren.

        Hellre helt utan virusskydd och windows egna brandvägg än detta helvetets påfund som Norton är :P Må symantec brinna länge och väl

        Nod finns både som betal och gratisversion beroende på hur fiffig man är

        Kommentar

        • Guest

          #19
          Ursprungligen postat av Martin85
          Kör NOD32 alla dagar i veckan.

          Tar ingen prestanda och är mycket snabbt och inget jag byter bort i första taget.

          Har haft det till och från i 4-5 år och har inte hittat något bättre som den lilla datornörd jag varit.

          Av principskäl så rör jag inte en dator med Norton mer än att avinstallerar och lägger in NOD vilket jag gjort på släkt och vänners alla datorer genom åren.

          Hellre helt utan virusskydd och windows egna brandvägg än detta helvetets påfund som Norton är :P Må symantec brinna länge och väl

          Nod finns både som betal och gratisversion beroende på hur fiffig man är

          Kommentar

          • carr77
            • May 2009
            • 75

            #20
            -

            Panda security! De ä gratis i 60 dar å e bra dom 60 dagarna
            240 L:
            3 Mosaikguramisar 9 Dvärg guramis
            7 Zebrafiskar2 Corodoras pansarmal
            3 Khuliiålar10 Guppies

            Kommentar

            • GöranE
              • November 2008
              • 735

              #21
              Avast regerar!! Aldrig haft något problem med virus elle liknande..
              Jordätare................ inget kommer i närheten!!

              Quidquid latine dictum sit, altum videtur

              Kommentar

              Arbetssätt...