Bilder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daviddcs
    • November 2015
    • 18

    Bilder

    Tjena,
    jag förstår inte hur man postar en bild?
    kan man inte lägga upp direkt från telefonen eller man måste gå via datorn?
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Om du menar lägga in bilder i inläggen, så måste du vara goldmedlem för att göra det. Annars får du ladda upp dem på nå'n annan sida, och länka till dem.
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Webo
      • August 2014
      • 1968

      #3
      Som Shepard skriver så måste du vara guld medlem för att kunna lägga in bilder direkt i dina inlägg. Du kan dock ladda upp bilder på andra platser och sedan kopiera in länken till bilderna i ditt inlägg här och då klickar de som vill se bilderna bara trycka på länken och kan då se bilden. Du kan t.ex. använda www.ladda-upp.se för att ladda upp bilder och få länkarna till dem som du klistra in i inläggen.
      Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

      Kommentar

      • Daviddcs
        • November 2015
        • 18

        #4
        Okej, då vet jag! Tack så mycket för svaren 😊

        Kommentar

        Arbetssätt...