Kan inte se filmer?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #16
    men vad är det som händer när du klickar på länken?

    Kommentar

    • Inger H

      • December 2008
      • 11247

      #17
      Ursprungligen postat av hannesc
      men vad är det som händer när du klickar på länken?
      Elektronikfreaks YT-länk funkar helt plötsligt, men annars är det som vanligt. Fick gå tillbaka till IE, eftersom datorn blev helknäpp.
      Jag kunde inte skriva inlägg här - inte en bokstav kom fram, å jag fattar ingenting.

      Nu struntar jag i det här, tack alla som försökt hjälpa mig.

      //Inger
      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

      Kommentar

      • PiaJo

        • August 2009
        • 13001

        #18
        Är "filmrutan" helt svart? om ja, kan du klicka i nederkanten så att du kan öppna den i helformat typ?

        Jag hade detta problemet i höstas ett tag och öppnade jag till helbild så såg jag filmen men inte när den var i litet format i tråden.
        /PIA

        Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          #19
          Ursprungligen postat av PiaJo
          Är "filmrutan" helt svart? om ja, kan du klicka i nederkanten så att du kan öppna den i helformat typ?

          Jag hade detta problemet i höstas ett tag och öppnade jag till helbild så såg jag filmen men inte när den var i litet format i tråden.
          Rutan är svart, med en liten röd fyrkant i mitten, å i den en vit pil som ska klickas på. Det händer inget med mitt klick. Snacka om att jag blir frusterad - det ska ju bara funka liksom, varför har det över huvudtaget fungerat förrut å inte nu helt plötsligt.
          Det här är för mycket för mina stackars hjärnceller - har ju suttit och klickat hit å dit halva dan.

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • elektronikfreak
            • February 2013
            • 55

            #20
            Ursprungligen postat av gullefjun
            Elektronikfreaks YT-länk funkar helt plötsligt, men annars är det som vanligt. Fick gå tillbaka till IE, eftersom datorn blev helknäpp.
            Jag kunde inte skriva inlägg här - inte en bokstav kom fram, å jag fattar ingenting.

            Nu struntar jag i det här, tack alla som försökt hjälpa mig.

            //Inger
            Jag har varit internetuppkopplad sedan början av 1990-talet så lite har väl snappats upp under åren.

            Några frågor.

            Stationär dator eller notebook?

            Fast anslutning typ fiber, ADSL, LAN eller surfar du via mobiltelefonabonnemang?

            Du kör Firefox antar jag?

            Är det bara YT länkarna här på ZOOPET som inte funkar eller är det även vanliga YT länkar ex på Google
            OBS! Klicka Google länken o på några av de filmklipp som ligger på Google så får du se om du kommer in på YT. OBS!

            Att det skulle vara något fel på ZOOPETs script ser jag som tämligen uteslutet. Däremot har jag reagerat på att sidan laddar lite långsamt men det har med servern att göra. Men vad händer när du klickar på en YT länk här på ZOOPET? När du klickar en länk så håll nere Shift-tangenten så öppnas länken i ett nytt fönster. Lite lättare att hålla koll på vad som händer på det sättet!

            Men mitt tips är att det har varit strul med din internetleverantör.
            Elektronikfreak
            Elektronikfreaks fotoalbum
            Videofotografen
            Stoned Records

            Kommentar

            • hannesc
              • December 2009
              • 13085

              #21
              nej hon kör IE.

              Kommentar

              • elektronikfreak
                • February 2013
                • 55

                #22
                Btw, kan du ex se de här filmerna på YT vars länkar ligger på ZOOPET: just nu lyssnar jag på..
                Elektronikfreak
                Elektronikfreaks fotoalbum
                Videofotografen
                Stoned Records

                Kommentar

                • hannesc
                  • December 2009
                  • 13085

                  #23
                  YT-länkar ska ju bli filmklipp i inlägg. inte länk

                  såhär

                  Because... Why not.More stories at: http://www.sourcefed.com or check out: http://youtube.com/sourcefed for our 5 daily videos or anything else we've ever do...

                  Kommentar

                  • elektronikfreak
                    • February 2013
                    • 55

                    #24
                    Ursprungligen postat av hannesc
                    YT-länkar ska ju bli filmklipp i inlägg. inte länk
                    Tänkte snarare att någonstans måste ju laddningen fallera. ALLA YT länkar på Flashback ligger ju som klickbara länkar.
                    Elektronikfreak
                    Elektronikfreaks fotoalbum
                    Videofotografen
                    Stoned Records

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      #25
                      Ursprungligen postat av hannesc
                      YT-länkar ska ju bli filmklipp i inlägg. inte länk

                      såhär

                      http://www.youtube.com/watch?v=aFKj8CwE5dI
                      Japp.

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • Fanbyalperna

                        • September 2005
                        • 752

                        #26
                        Det kan vara något script som inte är aktiverat eller så spärrar brandvägg eller virusprogram. Kör själv Firefox, men jag har för mig att man i IE kan lägga till "säkra sidor i inställningarna". Prova att lägga till YT där. Något fel på datorn är det nog inte, utan det är bara en inställningssak, när de uppdateringarna är inladdade. Kan vara klurigt att komma på vad. Man måste in och kolla på flera ställen.
                        Har inte alltid rätt, men fel ibland

                        Kommentar

                        • Inger H

                          • December 2008
                          • 11247

                          #27
                          Ursprungligen postat av Fanbyalperna
                          Det kan vara något script som inte är aktiverat eller så spärrar brandvägg eller virusprogram. Kör själv Firefox, men jag har för mig att man i IE kan lägga till "säkra sidor i inställningarna". Prova att lägga till YT där. Något fel på datorn är det nog inte, utan det är bara en inställningssak, när de uppdateringarna är inladdade. Kan vara klurigt att komma på vad. Man måste in och kolla på flera ställen.
                          Det är nog som du säger, att det är en inställningssak.
                          Jag ska be min "datorlivlina" om hjälp, så kanske det fixar till sig.
                          Tack för hjälpen.

                          //Inger
                          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                          Kommentar

                          • Inger H

                            • December 2008
                            • 11247

                            #28
                            "Felet" är avhjälpt nu. Min "datorlivlina", har just varit här och fixat det.
                            Det var som ni sa, "byt webbläsare", vilket jag också gjorde då - men gjorde nåt fel som vanligt. Nu har jag Chrome, och jag kan äntligen se filmer igen - så nu har jag en hel del att ta igen.
                            Tänkte ni ville veta.

                            //Inger
                            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                            Kommentar

                            Arbetssätt...