Kan inte se filmer?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Kan inte se filmer?

    Varför, kan jag inte se en del filmer som läggs upp i trådarna. Detta "fenomen" har pågått sen kanske en månad tillbaka - filmerna är inte "klickbara"...väldigt irriterande är det.

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    #2
    Ok, svarar mig själv då. Ingen kan ge mig tips på vad som kan vara fel.
    Jag fick ett förslag om, att byta webbläsare - men IE borde väl funka tycker jag. Fast vem sjutton vill se på filmer egenligen.

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • Bluewing

      • August 2012
      • 10522

      #3
      Att du inte får svar från mig är för att jag inte vet. Har jag nåt krångel med en webbläsare testar jag någon av de andra jag har Firefox, Chrome t.ex. Kan ibland tycka att det kan bli krångel att se om jag inte är inloggad i Youtube. Men vet inte om det bara är nåt jag kan få för mig. Får också stopp ibland.
      Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
      Juwel Lido 120

      Kommentar

      • david87
        • June 2005
        • 710

        #4
        Sv: Kan inte se filmer?

        Testa rensa cookies/kakor kanske hjälper?

        /David

        Kommentar

        • Jesper Broman
          • November 2012
          • 3445

          #5
          Jag brukar ha krångel innan firefox uppdaterar sig, kanske inte alls har med saken att göra då jag inte kan ett skit om datorer men jag har fått känslan att min dator funkar så

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            #6
            Cookies, var det första jag rensade, men det hjälpte inte.
            Bluewing, jag har ett YT-konto - om du menar det.

            Hur gör jag för att ladda upp Firefox? Jag kan inte heller ett skit om datorer.

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • Jesper Broman
              • November 2012
              • 3445

              #7
              Här är en sida med Firefox

              Välj från dator, iOS, Android eller låt oss skicka en länk för nedladdning via e-post till dig.

              Kommentar

              • Fanbyalperna

                • September 2005
                • 752

                #8
                Flash är ett vanligt format på YT. Se till så att din flashspelare är uppdaterad. Kolla på http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
                Har inte alltid rätt, men fel ibland

                Kommentar

                • Inger H

                  • December 2008
                  • 11247

                  #9
                  Ursprungligen postat av Fanbyalperna
                  Flash är ett vanligt format på YT. Se till så att din flashspelare är uppdaterad. Kolla på http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
                  Uppdaterade, men det funkar inte ändå. Kanske det är min dator, som är felande.

                  //Inger
                  "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                  Kommentar

                  • hannesc
                    • December 2009
                    • 13085

                    #10
                    ne ska det inte vara. men testa en annan webläsare. IE är typ den sämsta och långsamaste på marknaden.
                    Chrome är snabb o enkel att använda. samt att när du installerar den så hämtar den bokmärken o historiken från IE så du inte behöver lägga in alla bokmärken o sånt igen.

                    ( det gör firefox med iof)

                    Kommentar

                    • Inger H

                      • December 2008
                      • 11247

                      #11
                      Funkar inte med Chrome heller...GRR!

                      //Inger
                      "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                      Kommentar

                      • hannesc
                        • December 2009
                        • 13085

                        #12
                        men va? ta en skärmdump hur det ser ut när du ska kolla på en film på youtube

                        Kommentar

                        • Bluewing

                          • August 2012
                          • 10522

                          #13
                          Du kan inte pröva att kolla på YT i mobilen så länge?
                          Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
                          Juwel Lido 120

                          Kommentar

                          • elektronikfreak
                            • February 2013
                            • 55

                            #14
                            Ursprungligen postat av gullefjun
                            Varför, kan jag inte se en del filmer som läggs upp i trådarna. Detta "fenomen" har pågått sen kanske en månad tillbaka - filmerna är inte "klickbara"...väldigt irriterande är det.

                            //Inger
                            Du skriver att inte länkarna är klickbara. Är det bara YT länkar här ifrån ZOOPET? Vilket det självklart inte är därför då skulle du knappast lägga ner energin till att starta tråden.
                            Kommer du över huvud taget till YT? När du klickar på en YT länk typ denna: http://www.youtube.com/
                            kommer du inte till YT förstasida? Klipp o klistra!! Lägg in länken i ett nytt fönster.
                            Elektronikfreak
                            Elektronikfreaks fotoalbum
                            Videofotografen
                            Stoned Records

                            Kommentar

                            • Inger H

                              • December 2008
                              • 11247

                              #15
                              Det är bara på YT-länkar från Zoopet, som jag inte kan se - så självklart lägger jag ner energi på det.
                              Din YT-länk funkar inte!
                              Ni får ursäkta min dåliga datakunskap.

                              //Inger
                              "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                              Kommentar

                              Arbetssätt...