Lite hjälp, iPad? Samsung tab?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Majki01
    • May 2010
    • 769

    Lite hjälp, iPad? Samsung tab?

    Har haft lite mycket problem med min ipad1a så nu har företaget kommit framtill att jag ska få en ny sådan här liten skärm sak.

    Jag får välja mellan iPad och samsung galaxy tab 10.1 den nye, eller den nye samsung med 4g men den är för liten i mina ögon den går bort.

    Någon som har denna samsung tab 10.1 är den bra?

    Kan jag med den precis som med en vanlig dator ? Ladda ner torrent? Lägga in tex bank id programmet som man har till vanliga datorer osv? Tacksam för svar .


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #2
    bank id finns som app vet jag till android. finns säkert nån torrent klient som app med.

    det är ju android som operativsystem

    Kommentar

    • Majki01
      • May 2010
      • 769

      #3
      Ursprungligen postat av hannesc
      bank id finns som app vet jag till android. finns säkert nån torrent klient som app med.

      det är ju android som operativsystem

      Ah jag har den bank id appen, men då kommer man bara åt banken via bankens app i alla fall på iPhone, men det kanske är annorlunda med android?
      Kan man komma åt och logga in på bankens riktiga hemsida istället för bankens app? Det kan jag inte på iPhone efter som jag inte kan lägga in bank id till sparbanken Öresund på telen, utan här gör dom en annan sorts inloggning till just deras app bara, som är totalt värdelös när det kommer till att betala räkningar osv. Vill egentligen slippa min vanliga dator helt, men ja då måste jag kunna logga in på bankens riktiga sida


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Kommentar

      • hannesc
        • December 2009
        • 13085

        #4
        fast bank id har du väl inte när du betalar räkningar? eller? det gör inte jag. har ju en dosa. jag har swedbank-appen o bank-id appen har jag aldrig använt.

        men ja menar det finns ju webläsare i android så du kan ju surfa in på bankens hemsida istället om det inet finns nån app

        Kommentar

        • Majki01
          • May 2010
          • 769

          #5
          Sparbanken öresund använder inte doser utan man hämtar ett papper med en bank id kod på kontoret som man sen skriver in på deras hemsida då installerar den automatiskt ett bank id program som gör att detta bank id bara går att använda på den dator . Sen varje gång man går in på internet banken så hoppar detta bank id program upp och så måste jag logga in via det


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Kommentar

          Arbetssätt...