Ladda upp bilder

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    Ladda upp bilder

    Jag har försökt att ladda upp bilder flera gånger under dagens lopp, men det funkar inte för mig. "Webbsidan kan inte visas" kommer upp varje gång jag har försökt?

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
  • Inger H

    • December 2008
    • 11247

    #2
    Ursprungligen postat av gullefjun
    Jag har försökt att ladda upp bilder flera gånger under dagens lopp, men det funkar inte för mig. "Webbsidan kan inte visas" kommer upp varje gång jag har försökt?

    //Inger
    Jag svarar mig själv. När man inte är så himla datakunnig så blir man så jäkla frusterad, när man inte begriper vad som är fel.
    Jag hade fotat med macron igår - jag antar då att bilderna blir för stora och måste förminskas innan dom laddas upp, kan det stämma, eller.

    //Inger
    "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

    Kommentar

    • hannesc
      • December 2009
      • 13085

      #3
      kan det nog vara ja.

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Ursprungligen postat av gullefjun
        Jag svarar mig själv. När man inte är så himla datakunnig så blir man så jäkla frusterad, när man inte begriper vad som är fel.
        Jag hade fotat med macron igår - jag antar då att bilderna blir för stora och måste förminskas innan dom laddas upp, kan det stämma, eller.

        //Inger
        Nja det har väl inget med macron att i sig att göra eftersom man utan problem kan ta för stora foton med alla objektiv.
        Dock så är det begränsning på storleken för alla foton - lite olika beroende beroende på var man vill lägga in dom
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Inger H

          • December 2008
          • 11247

          #5
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Nja det har väl inget med macron att i sig att göra eftersom man utan problem kan ta för stora foton med alla objektiv.
          Dock så är det begränsning på storleken för alla foton - lite olika beroende beroende på var man vill lägga in dom
          Hur menar du Kjell med: "lite beroende på var man vill lägga in dom"?

          //Inger
          "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Ursprungligen postat av gullefjun
            Hur menar du Kjell med: "lite beroende på var man vill lägga in dom"?

            //Inger
            Ja t.ex. i goldisarna fotoarkiv samt i fototävlingen ligger max vid 1250 pixlar och obegränsad filstorlek.
            I forumet ligger max. också vid 1250 pixlar men maximal filstorlek är 976, 6 kb - samma gäller för bloggen

            Men detta står ju angivet vid resp. ställe
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...