Navigera på annonsavdelningen?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    Navigera på annonsavdelningen?

    Hej, det kanske bara är jag men efter den nya layouten här på zoopet har iaf jag lite svårt att navigera på "annonsavdelningen". Hur visar man fler än de 10 senaste annonserna?, verkar inte som om det spelar nån roll vilka alternativ man väljer, man får bara upp en bråkdel av annonserna oavsett om man bara säker i en viss kategori (tex. "fiskar säljes") eller om man söker på alla annonser. Kanske lite handikappad fråga men hur sjutton navigerar man under denna avdelning nu efter modifieringen av zoopet?
    Fish for Life!!!
  • Rooster
    • March 2006
    • 1468

    #2
    E det bara jag som inte fattar det nya upplägget på annonsbörsen?
    Fish for Life!!!

    Kommentar

    • admin
      Christian Alfredsson

      • November 2004
      • 11218

      #3
      Klickar du på knappen visa annonser och har alla på de båda översta så visas alla.
      Christian Alfredsson
      Tekniskt ansvarig Zoopet

      Kommentar

      • rödtoppen
        • June 2006
        • 3148

        #4
        Ursprungligen postat av Rooster
        Hej, det kanske bara är jag men efter den nya layouten här på zoopet har iaf jag lite svårt att navigera på "annonsavdelningen". Hur visar man fler än de 10 senaste annonserna?, verkar inte som om det spelar nån roll vilka alternativ man väljer, man får bara upp en bråkdel av annonserna oavsett om man bara säker i en viss kategori (tex. "fiskar säljes") eller om man söker på alla annonser. Kanske lite handikappad fråga men hur sjutton navigerar man under denna avdelning nu efter modifieringen av zoopet?
        Det finns bara 10 annonser inne nu
        / dtoppen /

        Kommentar

        • Rooster
          • March 2006
          • 1468

          #5
          Men det verkar inte som att det funkar. Det finns lixsom ingen "nästa sida" alltså att man ser alla annonser som får plats i en vy och sen att man kan klickavidare typ sida 1,2,3 osv.. Jag får bara upp ett fåtal annonser (de som får plats i en vy alltså ca 10-15 st.
          Fish for Life!!!

          Kommentar

          • Rooster
            • March 2006
            • 1468

            #6
            Ursprungligen postat av rödtoppen
            Det finns bara 10 annonser inne nu
            Va men det kan väl inte stämma har alla de äldre raderats sen zoopet gjordes om då? Så då får man lägga in sin/sina annonser igen då?
            Fish for Life!!!

            Kommentar

            • admin
              Christian Alfredsson

              • November 2004
              • 11218

              #7
              Det stämmer. Man får lägga in sin annons på nytt. Lägg gärna en en annons med foto per pryl som säljs.

              Nya annonssidan har bara varit igång sedan i fredags så det är iallafall några som kommit in.
              Christian Alfredsson
              Tekniskt ansvarig Zoopet

              Kommentar

              • Rooster
                • March 2006
                • 1468

                #8
                Ok, tack för svaren!
                Fish for Life!!!

                Kommentar

                Arbetssätt...