Upprop om lagar och remisser

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Paniktandborste
    • March 2005
    • 330

    Ser mycket fram emot att få träffa alla =)

    Och tror verkligen att det kan komma mycket gott ur det här mötet!
    Aka Pixel eller Bildpunkt

    Kommentar

    • karrokaja
      • March 2006
      • 5388

      Japp! Då sticker 08:orna ner!!! vi ses♥
      Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
      kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
      Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
      I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        Och nu är jag hemma igen.
        Trevlig tillställning med bra diskussioner i ett trevligt sällskap - extra stort tack till Patrik som tog initiativet till träffen och till Kaj som skötte "marksevicen" på ett utmärkt sätt
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Bygert
          • March 2010
          • 2169

          Trevligt möte och kändes klart konstruktivt. Tack till alla inblandade, bra jobb från många håll. Dock så får jag väl säga att akvarium på rummet hade varit klar guldstjärna men det där med att försöka göra akvarium av rummet, det var då banne mig att gå till lite överdrift.
          Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

          Kommentar

          • hawkse
            • December 2009
            • 781

            Ursprungligen postat av Bygert
            Trevligt möte och kändes klart konstruktivt. Tack till alla inblandade, bra jobb från många håll. Dock så får jag väl säga att akvarium på rummet hade varit klar guldstjärna men det där med att försöka göra akvarium av rummet, det var då banne mig att gå till lite överdrift.
            Helkul att träffa er allihop och ser fram emot fortsättningen! Nästa gång får du ta med dig silikonet och täta rummet innan du börjar så ska du se att projekt "rumsakvarium" á 45 m³ lyckas men ska du få hajmalen att trivas får nog vattentemperaturen komma ned något från 60°C!

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48147

              Ursprungligen postat av Bygert
              Dock så får jag väl säga att akvarium på rummet hade varit klar guldstjärna men det där med att försöka göra akvarium av rummet, det var då banne mig att gå till lite överdrift.
              Se det som en hedersbetygelse - det var bara du som fick denna förmån

              För högst uppsatta politiker och kungligheter rullar man ut röda mattan, för akvarister vattenfyller man rummet
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • PatrikMalmo
                • July 2010
                • 1072

                Mm, det här blev mycket bättre än jag vågat hoppas på!! Fler deltagare än jag trodde, riktigt bra diskussioner och verkligt bra stämning!! Jag lägger ett ordentligt tack till Kaj, som verkligen fixade "markservicen" otroligt bra. Tom sena bira ordnades fram när vi gått torra!!

                Nu är det "bara" själva jobbet kvar, men det rör redan på sig. Attans bra deltagare!! Förutom Kaj så får Kjell också ett fint tack för en bra genomkörare av vad som är på gång, plus skjuts till pizzeria och Varberg. Generellt också ett stort tack till alla deltagare, för er tid, bra tankar och framåtanda. Det här känns riktigt bra!!

                Bygert,
                du var lite snål att inte bjuda in alla till finsk bastu, men det får vara dig förlåtet för den tidiga timmen!! *s* (till alla som läser och inte begriper så hände det lite saker, som redan får betraktas som internt skämt...)

                Hilsen,

                /P
                Senast redigerad av PatrikMalmo; 05 September 2010, 21:54.
                Bara döda fiskar flyta medströms

                Kommentar

                • Paniktandborste
                  • March 2005
                  • 330

                  Tack alla =)

                  Nu är man hemkommen och sen ett par timmar tillbaka, och kan bara säga att jag tror inte att en såhär lång bilfärd varit så kul någon gång förut :P
                  Tänk att man kan gå på Gekås, kolla på en Erotik outlet, köpa massa kakor, och åka till gränna och köpa polkagrisar och leka säkerhetsbil åt sportbilar på samma dag.. =)

                  Sen kändes mötet mycket lyckat och jag tror verkligen att det kan komma något gott ur det här, sen exakt vad det blir återstår att se men vi har en bra början och mycket att jobba på och för.
                  Aka Pixel eller Bildpunkt

                  Kommentar

                  • karrokaja
                    • March 2006
                    • 5388

                    Ursprungligen postat av Paniktandborste
                    Tack alla =)

                    Nu är man hemkommen och sen ett par timmar tillbaka, och kan bara säga att jag tror inte att en såhär lång bilfärd varit så kul någon gång förut :P
                    Tänk att man kan gå på Gekås, kolla på en Erotik outlet, köpa massa kakor, och åka till gränna och köpa polkagrisar och leka säkerhetsbil åt sportbilar på samma dag.. =)

                    Sen kändes mötet mycket lyckat och jag tror verkligen att det kan komma något gott ur det här, sen exakt vad det blir återstår att se men vi har en bra början och mycket att jobba på och för.
                    och allt detta med en bakfylla:O
                    Nej zoopetresor är underbara!

                    Och mötet var som sagt mkt givande! känner mej riktigt inspirerad till detta Och taggad och tillsammans kan vi som sagt få ut något riktigt bra ur detta! Vad det blir och hur det blir måste vi jobba oss fram till!
                    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                    Kommentar

                    • Bygert
                      • March 2010
                      • 2169

                      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                      Se det som en hedersbetygelse - det var bara du som fick denna förmån

                      För högst uppsatta politiker och kungligheter rullar man ut röda mattan, för akvarister vattenfyller man rummet
                      Jo, jag känner mig mycket hedrad men till nästa gång är det inte nödvändigt att göra så¨stort besvär, det räcker gott och väl att bara rulla ut röda mattan åt mig när jag kommer.
                      Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

                      Kommentar

                      • kaj.p
                        • June 2002
                        • 2952

                        Imorgon släpps moderateras nya syn på djurskyddet. http://blogg.aftonbladet.se/politike...ot-djurplageri
                        Nordiska Diskus Sällskapet
                        Hallandsakvaristerna
                        BAK Gcg Maf NCS

                        Kommentar

                        Arbetssätt...