problem med pwss?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • erik l
    • July 2005
    • 308

    #61
    hm är otroligt mycket gnäll här jag är då nöjd med firman både service och priser. Och tänker lätt fortsätta handla där Har alltid fungerat för mig och betalar direkt vid beställning.

    Även när mailat frågor så har jag fått bra och snabba svar

    Pwss rules
    ________________
    mvh erik l

    Kommentar

    • bengtarne
      • October 2010
      • 165

      #62
      Kan något testa ifall ni kan logga in på pwss,fungerar nämligen inte för mig.
      Tack

      Kommentar

      • åheim
        • April 2006
        • 13110

        #63
        Ursprungligen postat av erik l
        hm är otroligt mycket gnäll här jag är då nöjd med firman både service och priser. Och tänker lätt fortsätta handla där Har alltid fungerat för mig och betalar direkt vid beställning.

        Även när mailat frågor så har jag fått bra och snabba svar

        Pwss rules
        Dem har ryckt upp sig avsevärt sen förra året. Innan så fanns det verkilgen fog för att KLAGA /GNÄLLA och det ska man göra när folk utför en dålig tjänst Nu är den enda invändningen jag har är att de borde ha ett restlager så att 50% av det man beställer inte är slut och man får vänta nån månad på grejerna. Tex Guldfisken.se kör med restlager och är en vara slut så tas best.knappen bort! Jag tänker dock fortsätta handla på PWSS för de är billiga och tillmötesgående
        Viva Leo Buscaglia

        Kommentar

        • Jesper Broman
          • November 2012
          • 3445

          #64
          Jag har nog haft tur verkar det som när jag har handlat på pwss. Det har bara hänt en enda gång att en vara inte fanns i lager. Men dom hade liknande vara fast annat fabrikat med ungefär samma pris så det fick bli den istället och sakerna blev levererade snabbt.
          Och jag har beställt mycket saker därifrån, allt från BTN-moduler till pumpar och lysramper

          Kommentar

          • Inger H

            • December 2008
            • 11247

            #65
            Bara + från mig ang. PWSS - bra service och ett helt suveränt mottagande!

            //Inger
            "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

            Kommentar

            • flygrc
              • June 2006
              • 2755

              #66
              Men hallå, det är en 5 år gammal tråd ni kommenterar...
              https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=159029
              Nr 11.. Infinity 153, 900 l blivande SA.

              Kommentar

              • Inger H

                • December 2008
                • 11247

                #67
                ...det har kommit en hel del nya medlemmar sen dess.

                //Inger
                "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

                Kommentar

                • bengtarne
                  • October 2010
                  • 165

                  #68
                  ojdå, sorry för dumpen sökte bara efter en tråd som passade min fråga

                  Kommentar

                  • Jesper Broman
                    • November 2012
                    • 3445

                    #69
                    Ursprungligen postat av bengtarne
                    ojdå, sorry för dumpen sökte bara efter en tråd som passade min fråga
                    Helt rätt gjort tycker jag

                    Kommentar

                    Arbetssätt...