argh, tror nog jag ska försöka ringa i morgon och försöka dra mig ur.. har inte betalt något än
problem med pwss?
Kollaps
X
-
Äntligen!!!
Efter snart 3 veckors daglig tjat så fick jag faktiskt precis tag på Patrick, han var bortrest men lovade att någon skulle vara där imorgon så att jag kan åka och hämta på eftermiddagen. Det är bara att hoppas att allt funkar när jag väl är där, det är en enkel resa på över 20 mil... Min erfarenhet hittills har iallafall varit att det bara går att få tag på en människa, endast via sms, och att han är bortrest... Jaja, verkar trevlig iallafall!Kommentar
-
Äntligen!!!
Efter snart 3 veckors daglig tjat så fick jag faktiskt precis tag på Patrick, han var bortrest men lovade att någon skulle vara där imorgon så att jag kan åka och hämta på eftermiddagen. Det är bara att hoppas att allt funkar när jag väl är där, det är en enkel resa på över 20 mil... Min erfarenhet hittills har iallafall varit att det bara går att få tag på en människa, endast via sms, och att han är bortrest... Jaja, verkar trevlig iallafall!
Skickade själv ett mail idag till dom, få se om jag har fått något svar när jag kommer hem inatt från arbetet.
Vill ha mina grjer så jag kan fortsätta mitt projekt.
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=115937 (Numera nedlagt, är ett Malawi)
Det är bara om man börjar, som det omöjliga bli möjligt
http://www.tanganyika.se/index.php
Mvh MikaelKommentar
-
Många missförstånd senare så är jag iallafall hemma igen med akvarium, möbel, ramp, lysrör, ytterfilter, värmare, BTN, grus, rot mm mm... Allting var precis som jag ville ha det, så om det bara vore enklare att få tag på PWSS så skulle de få högsta betyg av mej. Som det är nu så får de 5 mangroverötter av 10 möjliga. Problemet som jag tycker att de borde åtgärda är att de bara befinner sej på kontoret/i ladan när någon hämtar varor, därför finns det aldrig någon som kan svara på telefonen (som ringde konstant den timmen jag var där...). Tror att stället stannar av lite när ägaren är bortrest... Men hursomhelst, jag är supernöjd med mina varor och nu ska jag silicona BTN och såga rötter!
/ErikaKommentar
-
Maffia666
Har också upplevt långa leveranser, men varorna har alltid dykt upp efter mycket om och men. Men de har svarat i telefonen de gånger jag ringt.Kommentar
-
Jag har beställt grejer hos dem 2 gånger. Första gången var jag nöjd, men denna gången är jag mycket missnöjd.
Det har gått över en månad nu och jag har fortfarande inte fått min leverans. Jag har lyckats att få fatt i dem på telefon (och de är mycket treevliga och hjälpsamma när man får fatt i dem) en gång under dessa 4 veckor.
De har lovat att maila mig denna vecka när de fick leverans, men jag har inte fått någon mail än..
Jag kommer inte beställa från dem igen, vilket är synd då de är trevliga och billiga. Men en månads+ väntan och omöjlig telefon kontakt, så tycker jag inte att det är värt det.Simma lugntKommentar
-
-
Pwss har snabbt blivit populära, och har haft en del trassel med mailservern och sina grossister - de får inte fram varorna så fort de hinner sälja dem. Så du kommer att få dina saker när de väl får in dem. Har aldrig haft några problem med pwss undantaget lite försenade leveranser.
Är inte försenade leveranser ett problem så vet inte jag??Kommentar
-
Hoppas den är hel så dom inte skickat någon sekunda trasig och ihoplimad bakgrund.Kommentar
-
Med mycket väntan, många telefonsamtal, e-mails och sms, så blev mitt packet äntligen skickat igår - exakt 35 dagar efter att jag gjort min beställning.
Jag vill dock understryka att när jag väl fick fatt i Patrick så var han mycket trevlig och fick löst problemet med mina grejer ganska snabbt.
Ni andra som har beställt vill jag be att observera er orderhistorik på PWSS hemsida. Står det komplett eller ej? Min beställning hade de skrivit komplett och gett det ett kollinummer, fastän att grejerna var restade. Grunden till att det stod komplett var för att jag hade betalt i förskott. Så när PWSS kolla på datorn så tolka de det som att paketet var skickat, vilket det inte var.
Då jag prata med Patrick förklarade han att det inte ska gå till så här och han vill ändra på detta. Han sa också att det är inte meningen att det ska stå komplett bara för att man har betalt och det ändå inte är komplett.
Jag är glad för att jag slog slag i saken och inte gav upp, annars hade de nog "glömt" bort min order.Simma lugntKommentar
Kommentar