problem med pwss?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ambjörn
    • February 2008
    • 77

    problem med pwss?

    Ja, är det fler som har problem med att få kontakt med pwss? De svarar inte på frågor om min order, har väntat en vecka på svar.
  • Anton_
    • February 2008
    • 44

    #2
    Jag fick höra att dom haft problem med sin mejlserver hos Telia, så kanske den långa väntetiden beror på det. Prova ett ringa dom annars, kanske?

    Kommentar

    • Tamarind
      • February 2008
      • 482

      #3
      Jag har försökt få tag på de i några dagar utan framgång, men förhoppningsvis går det till veckan för nu vill jag ha mitt nya akvarium!
      /Erika

      Kommentar

      • Auroraswe
        • November 2007
        • 55

        #4
        jag har aldrig haft problem med dem. Saker och ting kommer så som man avtalat.
        www.myspace.com/auroraswe

        Kommentar

        • Jens A.
          • March 2007
          • 5026

          #5
          Pwss har snabbt blivit populära, och har haft en del trassel med mailservern och sina grossister - de får inte fram varorna så fort de hinner sälja dem. Så du kommer att få dina saker när de väl får in dem. Har aldrig haft några problem med pwss undantaget lite försenade leveranser.
          Earth first! We´ll screw up the other planets later!

          Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

          Kommentar

          • Jenny054
            • May 2007
            • 920

            #6
            Har läst mycket strul om PWSS här på forumet.
            Mailproblem hit och dit och kedjebrev..

            Någon gång borde väl det lösas men hela tiden nya problem verkar tillkomma..

            Så jag kommer aldrig beställa därifrån. Kolla andra akvariesidor på nätet så finner du en del.
            The fish is jumping.....
            Bloggen:
            http://aquastyle.blogspot.com/
            Bästa Butiken:http://www.akvarieinterior.com

            Kommentar

            • GRIZZLY
              • December 2006
              • 867

              #7
              Pwss funkar juh underbart
              Funkar inte mejl så ring, Lovar du får svar nån gång

              Biligare/bättre sida är svår att hitta tror jah :P

              Kommentar

              • Isuxs
                • December 2005
                • 796

                #8
                Ungefär 2 månader sedan jag beställde saker från PWSS har fått det mesta förrutom maten till fiskarna.. Har heller inte fått något svar från dom.. Dock har jag gett upp allt med dom nu, tänker bara betala min faktura sin blir det min lokala affär som vanligt.. No more Pwss 4 me..
                360L Columbia skalar & sorgmantel tetra
                180L Ghost / Black skalar
                60L Räkor körsbär, tiger, zebra, blå, amano

                Kommentar

                • Nå_Nirvana_Nu
                  • June 2007
                  • 702

                  #9
                  De är min huvudleverantör av akvaristiktillbehör. Har aldrig haft problem. Nu var det iofs 1,5 månader sen jag beställde från dem sist men då funkade allt precis som det skulle, (som vanligt).

                  Har också alltid blivit vänligt bemött av dem om man behövt kontakta dem angående ändringar i beställningar osv.


                  Hoppas att det bara är någon bråkdels felprocent, som det väl alltid finns när människor är inblandade i saker, som de drabbade råkat uför.
                  ( Jag hoppas iaf att jag inte är undantaget som skulle bekräfta regeln dvs som en av få personer som fått rätt varor i rätt tid samt dessutom blivit vänligt bemött).

                  / Daniel

                  Kommentar

                  • gizmogirl
                    • August 2006
                    • 2214

                    #10
                    Har alltid beställt från PWSS och aldrig haft problem med de, har en leverans varit försenad så har jag fått reda på det. Tycker de är toppen

                    Kommentar

                    • Tamarind
                      • February 2008
                      • 482

                      #11
                      Jag är beredd på att vänta på mina grejer eftersom pwss har oslagbara priser, men jag kan inte låta bli att tycka att det är märkligt att det är så svårt att få tag på de... Det är mycket möjligt att jag kommer att handla av de igen, och jag har fått intrycket av att det är fråga om trevliga människor, men jag har aldrig förut varit med om att inte kunna få tag på ett företag som jag har beställt saker från. Jag har mejlat, smsat och ringt i 2 veckor, och fick för en vecka sen ett sms där det stod att han skulle ringa upp följande dag, vilket aldrig inträffade. Och det är inget postproblem då jag kommer att hämta grejorna på plats. Märkligt...

                      Kommentar

                      • Mikael64
                        • January 2008
                        • 656

                        #12
                        Första gången jag beställde tog det en vecka.
                        Nu har jag beställt för andra gången, fick orderbekräftelse efter tre dagar, och nu har det gått tre veckor och inte ett ljud har jag hört ifrån dom.
                        Om dom inte har alla grejer hemma så tycker jag att dom kan skicka ett mail och tala om hur det ligger till, dålig stil.
                        http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=115937 (Numera nedlagt, är ett Malawi)
                        Det är bara om man börjar, som det omöjliga bli möjligt
                        http://www.tanganyika.se/index.php
                        Mvh Mikael

                        Kommentar

                        • Ahlqvist
                          • January 2008
                          • 661

                          #13
                          Väntar på orderbekräftelse. Blir nervös när jag läser tråden här =P

                          "
                          So Long, and Thanks for All the Fish
                          "
                          Douglas Adams
                          Spana in NVSA's Webbsida!

                          Kommentar

                          • Tamarind
                            • February 2008
                            • 482

                            #14
                            Fick ytterligare ett sms igår som sa att mina varor finns i lager och att de ska ringa upp idag, så förhoppningsvis får jag tag på de idag och kan åka och hämta mina saker imorgon...

                            Kommentar

                            • Fanbyalperna

                              • September 2005
                              • 752

                              #15
                              Tycker också att de har blivit mer än lovligt dåliga. Mycket svårt att få besked om man överhuvudtaget får något. Har 3 beställningar där som jag väntar på och alla är dumt nog betalda i förskott. Det lär inte bli några mer beställningar där sedan. Förbannat nonchalant mot kunderna. Har idag varit och handlat i lokal butik till högre priser för att undvika karastrof. En nätt liten förlust på 1300 kronor eftersom jag inte lär kunna annullera motsvarande hos dem som jag inte längre behöver.
                              Har inte alltid rätt, men fel ibland

                              Kommentar

                              Arbetssätt...