Ohio fish rescue youtubekanal

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Robin91

    • April 2021
    • 6

    Ohio fish rescue youtubekanal

    Satt och youtubade mig runt och hittade denna kanal https://www.youtube.com/watch?v=fLk6IlPSh2k ett slags center där de tar hand om övergivna fiskar men har också sina egna. Känns lite som storhetsvansinne vissa saker jag vet inte men mycket fisk har han och han måste ha en vattenräkning därefter, huset är nästan ombyggt till ett stort akvarium känns det som.
  • Fiskburken
    • March 2019
    • 198

    #2
    Haha ja har sett den kanalen också emellanåt. Utgår från att han går back på verksamheten och det är mer av en rejält dyr hobby, men rena spekulationer från min sida.

    Kommentar

    • Robin91

      • April 2021
      • 6

      #3
      Ursprungligen postat av Fiskburken
      Haha ja har sett den kanalen också emellanåt. Utgår från att han går back på verksamheten och det är mer av en rejält dyr hobby, men rena spekulationer från min sida.
      Ja alltså jag tror ju fiskarna mår ganska bra och att han är kunnig men som sagt hela huset blir till ett akvarium till slut (kanske lite smått avundsjuk okej då) men förstår inte hur han ekonomiskt får det att gå runt. Tycker tex Predatory Fins känns mer som han har en tanke kring sin verksamhet som han inte har i sitt hem heller.

      Kommentar

      Arbetssätt...