Akvarister i och runt Helsingborg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Webo
    • August 2014
    • 1968

    Akvarister i och runt Helsingborg

    Jag har tänkt att eftersom där inte finns någon akvarieförening i eller/runt Helsingborg så kunde det vara roligt att träffa likasinnade för en snack, byte/skänkning av växter när man rensar, ta på butiksutflykt med, hjälpa varandra med praktiska saker osv. Jag pratade idag med Faltaren som också bor i Helsingborg och han tyckte också det kunde vara roligt och som han sa "det är inte alltid flickvännen tycker det är så roligt att besöka butiker osv" och man kan ju bara hålla med om att så är det ju

    Så därför skulle jag/vi nu vilja veta om där finns flera som är intresserad? Det handlar alltså inte om att starta en akvarieförening (iaf är det inte tänkt så nu men man vet ju iofs aldrig vad som kan hända i framtiden) utan mera om att kunna träffa likasinnade ibland och kunna hitta på saker som jag beskrev ovan.
    Senast redigerad av Webo; 26 October 2015, 03:02.
    Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.
  • Webo
    • August 2014
    • 1968

    #2
    Jag hittade att man kunde skapa en grupp här på Zoopet som man kan gå med i så jag har skapat en sån nu och den finns här: https://www.zoopet.com/forum/group.php?groupid=76

    Så gå med i gruppen om det är något du också vill.
    Senast redigerad av Webo; 26 October 2015, 03:02.
    Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

    Kommentar

    Arbetssätt...