Butiker i Göteborg

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Falconer
    • November 2005
    • 786

    Butiker i Göteborg

    Haj haj!
    Är i Göteborg nu på tisdag och kommer möjligtvis hinna med ett besök på någon av stans akvarieaffärer. Frågan är vilken jag bör cjansa på? Herkules, Tropen, Hornbach eller någon annan? Kommer inte kunna ta mig till Nol tyvärr så den går bort. Är heller inte ute efter något speciellt, utan ett ganska brett utbud och en allmänt trevlig butik är nummer ett. :-) Har inte bil här så gärna nån man enkelt kan ta spårvagn eller gå till från Tågstationen. Ha de bra! :-)
  • Einarsson
    • May 2012
    • 2956

    #2
    Synd att du inte kan ta dig till Nol. Kungsbacka har en rätt fin affär också Zoomässan tror jag den heter men det ligger ju också utanför tyvärr.. :/
    350L Diskus

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #3
      Ursprungligen postat av Einarsson
      Synd att du inte kan ta dig till Nol. Kungsbacka har en rätt fin affär också Zoomässan tror jag den heter men det ligger ju också utanför tyvärr.. :/
      Nja, det finns nog bättre butiker i området. Testa Storks Zoo
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Knax
        • November 2012
        • 1148

        #4
        Ursprungligen postat av Einarsson
        Synd att du inte kan ta dig till Nol. Kungsbacka har en rätt fin affär också Zoomässan tror jag den heter men det ligger ju också utanför tyvärr.. :/
        Dessutom har Kent stängt på tisdagar, vilket jag svurit över flera gånger.
        // Mats, a.k.a. Knax



        "All's well that ends." - Unknown

        Kommentar

        • Falconer
          • November 2005
          • 786

          #5
          Stork låg ju nära. Är Hornbach nåt att ha? Värt att åka ut till slummen och riskera bli skjuten?
          Senast redigerad av Falconer; 18 October 2015, 07:44.

          Kommentar

          • Axman
            • January 2013
            • 188

            #6
            Det vore ju om du tog och gick mellan Hornbach och Herkules och sedan finns ett zoo som heter Hisingens zoomarknad. Men en bättre runda vore kanske denna: Stork Zoo, Djurmagazinet Torpavallen och sedan tropen.

            De ligger ju nåbara från varandra så att säga utan att åka över halva stan om du tar hisingsrundan eller östra gbg-rundan.

            Kommentar

            • Sleaper

              • September 2008
              • 2887

              #7
              Ursprungligen postat av Falconer
              Stork låg ju nära. Är Hornbach nåt att ha? Värt att åka ut till slummen och riskera bli skjuten?
              Absolut. Finns en hel del att kika på, beroende på vad man är ute efter. Priserna är relativt bra men utbudet på växter etc. varierar lite över tid. Slummen slipper du, den finns på annat håll :-)

              Kommentar

              Arbetssätt...