är det bara jag som har problem med pwss

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Helene&Andreas
    • January 2009
    • 1336

    #16
    Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
    Jag ska ju inte yttra mig för mycket då jag har haft rätt mycket att göra med PWSS, de levererar alltid och jag har gjort några sköna affärer genom åren.

    Jag har dock inte behovet av en billig E-handel då utbudet hos min lokala handlare är så otroligt bra. Det som inte finns kommer på några dagar. Då gynnar man den lokala näringen och det är viktigare för mig än ett hus från sekelskiftet, på en åker, i Vingåker (som inte säljer djur)

    Jag tror att man får se bortom hundralappen, man får ganska mycket om man är villig att betala. Jag har ju ett intresse i att min lokala handlare bedriver en gynnsam verksamhet.

    Sedan så måste ju Andreas få ett svar också. Vi har bra affärer, det är dock inte de stora kedjorna som levererar. De är så långt bakom de privata aktörerna så att det är helt osant. Vi har 3 verksamheter som är inriktade på sött där nivån är riktigt bra, det är jag glad för.

    Vad ville jag få fram?

    Gå till er lokala handlare, snacka skit, gör er kamrater med personal och ägare. Nätverka, skapa kontakter, hitta folk att njuta ihop med. Allt detta kan ni oftast få i akvarieaffären.
    Exakt kompis!!!
    Men 3 verksamheter inriktade på sött? Finns väl fler?

    Kommentar

    • Mathias Nilsson
      • July 2011
      • 6552

      #17
      Ursprungligen postat av Helene&Andreas
      Exakt kompis!!!
      Men 3 verksamheter inriktade på sött? Finns väl fler?
      David, Pets och Thomas.

      Sedan finns en av världens bästa Mal-odlare i din kommun..
      http://mathiasaquariums.blogspot.se/

      "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

      Kommentar

      • Likan
        • April 2012
        • 2611

        #18
        Vem kan det vara tro?
        450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

        Kommentar

        • Helene&Andreas
          • January 2009
          • 1336

          #19
          Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
          David, Pets och Thomas.

          Sedan finns en av världens bästa Mal-odlare i din kommun..
          Hahaha! Ja och den ena har ju precis öppnat igen!
          Javisst! Som även odlar rockor! Och bara 200 m från där vi bor... Har tyvärr inte tagit mig dit ännu...

          Kommentar

          • Christer5

            #20
            Det ena utesluter inte det andra,man kan handla från mer än en leverantör.

            Kommentar

            • Triumph
              • September 2008
              • 295

              #21
              Har handlat mycket av dom och resultaten har varit blandade. Allt ifrån tipp topp med allt till ren katastrof.

              Kommentar

              Arbetssätt...