Återförsäljare, omdöme

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • valen
    • April 2014
    • 7

    Återförsäljare, omdöme

    Tjena, jag är nybörjare och tänkte köpa ett akvarium på nätet, är det någon som har erfarenhet från

    Flodströms akvarie och djurtillbehör?
    Akvariekungen?

    Jag skulle vilja ha ett Ciano emotion 120 och jag hittar bara ovanstående två med web shop, men det finns kanske fler?
  • Mathias Nilsson
    • July 2011
    • 6552

    #2
    Cyberzoo, Pwss.se och sen några till. Pwss är riktigt bra.

    Googla Flodströms och kolla om många är nöjda med deras service
    http://mathiasaquariums.blogspot.se/

    "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

    Kommentar

    • valen
      • April 2014
      • 7

      #3
      Tack, jodå jag hade googlat dem, men man ska ju inte tro på allt som skrivs på nätet, det räcker ju med en missnöjd kund som bombarderar med skit, därför tänkte jag att det kanske finns någon här på forumet som har egna erfarenheter.

      Det är just Ciano som jag är ute efter, och det verkar inte vara så många som har detta brand i sitt sortiment...

      Det blir nog ett testskott på akvariumkungen!

      Kommentar

      • Helene&Andreas
        • January 2009
        • 1336

        #4
        Ja Flodströms har inte fått sitt rykte av en missnöjd kund kan jag säga! Riktigt riktigt usel butik!

        Kommentar

        • KristianE
          • April 2012
          • 1443

          #5
          Så länge du inte förskottsbetalar så kan du ju åtminstone inte bli av med pengar utan "bara" tid. Det är ju åtminstone i mina ögon mindre dåligt.
          //Kristian
          Följ mitt 1440l SA projekt på
          http://www.zoopet.com/forum/showthre...=152415&page=2

          Kommentar

          • Helene&Andreas
            • January 2009
            • 1336

            #6
            Sant... Men man ska nog inte räkna med att få några grejer...

            Kommentar

            • walak
              • April 2010
              • 263

              #7
              Gjorde en beställning där ifrån för två veckor sedan på ca 7000kr och det första svaret jag fick ang leveransen var att dom var tvungen att beställa ifrån leverantören men det tar bara 2-3 dagar när dom dagarna gått hörde jag av mig då fick jag svaret 3-5 dagar när dom hade gått så hörde jag av mig igen då fick jag svaret att leverantören skulle skicka det på måndag och dom skulle få det på tisdagen och på onsdag skulle dom skicka min order på onsdagen och på onsdag så frågade jag om ordern skulle gå iväg ja fick jag som svar men senare på samma dag fick jag ett mail om att bilen för försenad så dom skulle skicka ordern på torsdagen så jag skickade ett mail på torsdagen och frågade om ordern skulle skickas och då fick jag svaret ja och dom skulle skicka sändningsnumret när ordern var skickad men inget mail fick jag så då skickade jag ett mail på torsdag kväll och frågade om dom hade glömt att maila sändningsnumret men inget svar jag provade att maila på fredagen men inget svar på hela dagen så då tröttnade jag och mailade att jag avbeställde ordern. Så det värkar som dom inte vill sälja något.

              Kommentar

              Arbetssätt...