Flodströms butik aktiv?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hannesc
    • December 2009
    • 13085

    #16
    flera snäpp enligt mig. lätt en av de bästa på internet.

    Kommentar

    • walak
      • April 2010
      • 263

      #17
      Gjorde en beställning där ifrån för två veckor sedan på ca 7000kr och det första svaret jag fick ang leveransen var att dom var tvungen att beställa ifrån leverantören men det tar bara 2-3 dagar när dom dagarna gått hörde jag av mig då fick jag svaret 3-5 dagar när dom hade gått så hörde jag av mig igen då fick jag svaret att leverantören skulle skicka det på måndag och dom skulle få det på tisdagen och på onsdag skulle dom skicka min order på onsdagen och på onsdag så frågade jag om ordern skulle gå iväg ja fick jag som svar men senare på samma dag fick jag ett mail om att bilen för försenad så dom skulle skicka ordern på torsdagen så jag skickade ett mail på torsdagen och frågade om ordern skulle skickas och då fick jag svaret ja och dom skulle skicka sändningsnumret när ordern var skickad men inget mail fick jag så då skickade jag ett mail på torsdag kväll och frågade om dom hade glömt att maila sändningsnumret men inget svar jag provade att maila på fredagen men inget svar på hela dagen så då tröttnade jag och mailade att jag avbeställde ordern. Så det värkar som dom inte vill sälja något.

      Kommentar

      • Likan
        • April 2012
        • 2611

        #18
        Flodströms butik aktiv?

        Men i hur många trådar ska du posta detta i? Har hittat 4 nu...

        Edit, 5 t.o.m.
        450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.

        Kommentar

        • walak
          • April 2010
          • 263

          #19
          Ursprungligen postat av Likan
          Men i hur många trådar ska du posta detta i? Har hittat 4 nu...

          Edit, 5 t.o.m.
          anledningen till att jag klistrade in det på flera trådar var ju att det fanns flera trådar om just samma företag och jag ville att alla skulle få samma svar om dom som hade frågat ju om det företaget men det kanske var fel av mig.Sen så ville jag skälv få hjälp med mitt problem utan att sno någon annan tråd.

          Kommentar

          Arbetssätt...