Slutresultat i Årets Foto 2015

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #31
    Kan också påminna om att när det gäller fördelningen av priser i fototävlingarna så räknas både jag och Christian bort eftersom vi är administratörer på Zoopet. Den som därför hamnade på fösrta plats när det gäller vinstutdelningen i både Årets Fotograf och Årets Foto är Göran Å.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Christer5
      • July 2015
      • 915

      #32
      Kjell,

      Sticker ut hakan lite,varför vara med då om ni inte kan vinna priser,det vore bättre att den som verkligen vinner erhåller priserna.
      Senast redigerad av Christer5; 02 January 2016, 22:11.

      Kommentar

      • petnym
        • May 2002
        • 5028

        #33
        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Tack till alla.
        Fotot togs för övrigt 2005 vid ett besök på Kolmårdens Akvarium. Vi var en rejäl grupp med Zoopetare som då åkte dit.
        Kul att se... Grattis till förstaplatsen!
        Gräset är grönare på andra sidan glaset...
        Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
        Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48147

          #34
          Ursprungligen postat av Christer5
          Kjell,

          Sticker ut hakan lite,varför vara med då om ni inte kan vinna priser,det vore bättre att den som verkligen vinner erhåller priserna.
          Äran

          Vi var inte med förr när det var många deltagare i fototävlingen, men sedan för att det inte skulle bli så få tävlande foton så började vi delta bägge två. Så anledningen till att vi deltar är med andra ord att få fler deltagare som tävlar men vi har aldrig delat ut några vinster till oss själva.
          Så se bara till att fler börjar delta så kan vi dra oss tillbaka



          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Christer5
            • July 2015
            • 915

            #35
            Äran är en bra motivering

            Kommentar

            Arbetssätt...