Resultat i fototävlingen i november

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    #16
    Stort grattis till Kjell och alla andra! Mycket kul och extra roligt när det blir så här spännande i slutomgången
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #17
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Som sagt dom delar placering (se info ovan)
      Aha
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Inger H

        • December 2008
        • 11247

        #18
        Grattis Kjell, och till er andra också som har varit med .

        //Inger
        "Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.

        Kommentar

        • HWH
          • March 2013
          • 2310

          #19
          Grattis Kjell. Inte bara som fotograf, men också med årets i särklass bästa fotokommentar: ...den stora malen som är malplacerad
          /Helena,
          Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

          Kommentar

          • Christer5
            • July 2015
            • 915

            #20
            Stort GRATTIS till Mr Goldsson alla andra

            Kommentar

            • Webo
              • August 2014
              • 1968

              #21
              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              För priserna gäller alltså detta
              1/ Göran Å /12 + 9 + 6 + 9 + 12 + 12 + 8 + 5 = 73 poäng
              2/ ansjo / 1+ 4 + 12 + 5 + 9 + 10 + 11 + 8 = 60 poäng
              3/ Webo / 9+ 1 + 11 + 10 + 6 + 5 + 10 = 52 poäng
              3/ PiaJo / 2+ 12 + 6 + 2 + 4 + 8 + 7 + 11 = 52 poäng

              Och Webo. Vi skiljer enbart placeringarna åt när det gäller de 3 bästa och eftersom du och PiaJo delade 4-platsen så skiljs ni åt men hade lite tur eftersom ni på detta sätt ändå till slut blev 3.
              Ok. Jag tackar.

              Grattis till alla andra som också har varit med i årets tävling och jag ser fram emot sista tävlingen årets bild.
              Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48147

                #22
                Ursprungligen postat av HWH
                Grattis Kjell. Inte bara som fotograf, men också med årets i särklass bästa fotokommentar: ...den stora malen som är malplacerad
                Synd att vi inte hade en sådan tävling
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • Göran Å
                  • November 2005
                  • 14

                  #23
                  Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                  Ja detta var riktigt spännande (både i omgången som sådan samt i tävlingen Årets Fotograf) ända tills sista rösten var lagd. Så spännande har det aldrig varit tidigare.
                  Vilken spännande rysare det blev Kjell, precis så spännande som tävlingar ska vara...Detta gillar jag

                  Jag är glad att ha kunnat bjuda på både bilder och spänning detta första året som jag har varit med...Men visst grämer jag mig lite att snubbla på mållinjen till den åtråvärda titeln som du knep framför näsan på mig

                  Fotograferande ska vara roligt och inspirerande vilket gett mig en helt ny hobby där jag numer mest vistas i naturen bland Fåglar och Älgar mm, även om jag ibland återvänder till mina rötter med Akvarium/Fisk fotograferande.

                  Nu gäller det att ladda om batterierna inför nästa års tävling....Men först ska Årets bild avklaras, mycket spännande då det är väldigt fina bilder i den tävlingen.

                  Stort grattis på din födelsedag Kjell och titeln Årets fotograf .


                  Mvh Göran

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Administrator

                    • December 2001
                    • 48147

                    #24
                    Tack Göran Å och andra - sedan som sagt så återstår ju Årets Foto (omröstningen startar den 1/12).
                    Akvaristiska hälsningar
                    Kjell
                    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...