Resultat i fototävlingen för mars 2015

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • admin
    Christian Alfredsson

    • November 2004
    • 11215

    #16
    Den glada nyheten med kommentarer är att jag har hittat felet och det kommer bli riktiga åäö i framtiden. Det tråkiga är att de som är fel är fel. Får sitta och ändra lite för hand.... så om era kommentarer om mitt kort blir väldigt positiva så vet ni att det var jag ;-)
    Christian Alfredsson
    Tekniskt ansvarig Zoopet

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #17
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • admin
        Christian Alfredsson

        • November 2004
        • 11215

        #18
        Det var inte svårt men det tog lite tid att ändra alla för hand. Fixat nu och ska bli spännande i nästa fototävling. Både se om jag behåller jumboplatsen och om åäö vill vara med mig
        Christian Alfredsson
        Tekniskt ansvarig Zoopet

        Kommentar

        • Webo
          • August 2014
          • 1968

          #19
          Ursprungligen postat av admin
          Det var inte svårt men det tog lite tid att ändra alla för hand. Fixat nu och ska bli spännande i nästa fototävling. Både se om jag behåller jumboplatsen och om åäö vill vara med mig
          En fråga. Man kan inte få namnen på den aom gar skickar in bildeb ihop med fotot i resultat listan?

          Misstänker det är samma lista osv som används vi röstningen och där ska det ju vara anoymt så om det är samma går det ju inte.

          Så hade man sluppit hoppa fram och tillbaka för att se vems foto det var :-)

          Jan också vara bra om man skulle vilja fråga npgot ang fitot. Kollade på gamla tävlings bilder igår och där ser man inte vem det är som har tagit den.
          Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48147

            #20
            Ursprungligen postat av Webo
            En fråga. Man kan inte få namnen på den aom gar skickar in bildeb ihop med fotot i resultat listan?

            Misstänker det är samma lista osv som används vi röstningen och där ska det ju vara anoymt så om det är samma går det ju inte.

            Så hade man sluppit hoppa fram och tillbaka för att se vems foto det var :-)

            Jan också vara bra om man skulle vilja fråga npgot ang fitot. Kollade på gamla tävlings bilder igår och där ser man inte vem det är som har tagit den.
            Nu förstår jag inte riktigt. resultatlistan har du överst i denna tråd och där anges såväl namn på foto samt fotografens namn.

            Sedan under varje foto om du går in på fototävlingen så innehåller den första kommentaren resultatlistan med såväl namn på fotografen som namn på fotot. Du kan där också kommentera
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • HWH
              • March 2013
              • 2310

              #21
              och så heter jag HWH
              /Helena,
              Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.

              Kommentar

              • PiaJo

                • August 2009
                • 13001

                #22
                Ursprungligen postat av HWH
                och så heter jag HWH
                Det blev en " med wänliga hälsningar "
                /PIA

                Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48147

                  #23
                  Ursprungligen postat av HWH
                  och så heter jag HWH
                  Jag skrev med svensk stavning

                  Sorry - men det är ändrat nu
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  Arbetssätt...