Sötast i dammen?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • eriahl
    • April 2004
    • 5681

    Sötast i dammen?

    Strosade runt i vattenbrynet och såg olika trevliga saker. Då kom den här fram. Smälter inte ens hjärta då så vad ska man säga. Det är en hoppkräfta bredvid så den är inte stor men liten.
    Bifogade filer
    "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

    #2
    Alldeles ny i världen...

    Mossan ser intressant ut. Det ser inte ut som Fontinalis, är det Leptodictyum?
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

    Kommentar

    • zoomik
      • June 2013
      • 10

      #3
      Gulligt!

      Kommentar

      • eriahl
        • April 2004
        • 5681

        #4
        Inte koll på vad för mossa men kan försöka få till någon bild på större bit så kanske det går att säga vad det är.
        Senast redigerad av eriahl; 10 June 2013, 10:32.
        "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

        Kommentar

        • Bygert
          • March 2010
          • 2169

          #5
          Söt - nja, lite tvekan är det på den. Däremot är det riktigt kul att det finns nån mer som uppskattar allt spännande som man kan hitta i diken och dammar, må så vara att det inte är så mycket färg på just nåt men det finns så många intressanta levnadssätt att det är väl värt att kolla in vad som finns. Det är tragiskt att det finns många akvarister som vet mer om vad som finns i Sydamerika än om vad som finns runt hörnet.
          Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

          Kommentar

          • eriahl
            • April 2004
            • 5681

            #6
            Vet inte om det går med dom här bilderna
            Bifogade filer
            Senast redigerad av eriahl; 10 June 2013, 10:40.
            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

            Kommentar

            Arbetssätt...