Fiskfantaster tävlar i fiskkunskap

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    Fiskfantaster tävlar i fiskkunskap

    Även om det inte handlar om tropiska fiskar så är det i alla fall intressant att kolla på denna tävling http://www.tv4play.se/program/fantas...deo_id=2352377
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • Wilhelm
    • October 2002
    • 604

    #2
    Såg det igår kväll och det var ruskigt vilka kunskaper de hade. Känna igen fisken med bindel för ögonen tror jag var det enklaste momentet.
    Wilhelm
    Om du hittar stavfel, så får du behålla dem!
    www.ciklid.org www.aquafish.info

    Kommentar

    • eriahl
      • April 2004
      • 5681

      #3
      Men vad var det för foto på öringen? Nog för att det av någon anledning blev dålig skärpa på tävlingen i vår dator men bröstfenorna såg ju knallröda ut.
      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #4
        Ursprungligen postat av eriahl
        Men vad var det för foto på öringen? Nog för att det av någon anledning blev dålig skärpa på tävlingen i vår dator men bröstfenorna såg ju knallröda ut.
        Det var väl det fotot och den röda färgen som en åkte ut på om jag minns rätt.

        Kan dock inte uttala mig - fotona syntes dåligt i det lilla formatet på min datorskärm
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • mikoto
          • July 2011
          • 215

          #5
          Väldigt kul program, det var riktigt spännande i den sista utslagningen. För de som missat det har Anders Salesjö en hemsida med väldigt fina bilder att kika på: http://www.undervattensbilder.se/default.asp

          Kommentar

          Arbetssätt...