Månadsmöte Uppsala Akvarieförening

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Annika
    • January 2002
    • 2518

    Månadsmöte Uppsala Akvarieförening

    Höstterminen har nu dragit igång och det innebär nya och spännande möten med Uppsala akvarieförening!

    Höstens första möte äger rum nu på måndag, den 8/9. Precis som förut börjar mötet kl 19.00 och vi håller till i Café Bellman (vägbeskrivning finns på hemsidan, http://hem.passagen.se/uaf/)
    Mötet kommer att handla om malar. Cristoffer Forssander kommer visa bilder och prata om malar, egna erfarenheter om malbiotoper och malodling. Passa på att lyssna, ställ frågor och medverka i diskussionen. Vi kommer också få höra Mattias Wacker berätta om sina akvarier under rubriken "mitt akvarium".

    Efter en lång sommar så borde det finnas många som har mycket yngel och många välväxta växter, ta gärna med och sälj på auktionen som kommer att hållas efter mötet!

    Som vanligt ordnas det också fika, den här gången har Annika Ylitalo lovat att ta med något smaskigt!

    Vi ses på måndag!

    (Jag fyller år på måndag /Annika)
  • Annika
    • January 2002
    • 2518

    #2
    Vi ses imorgon!

    Kommentar

    • ansjo
      • November 2005
      • 29967

      #3
      Ursprungligen postat av Annika
      Vi ses på måndag!

      (Jag fyller år på måndag /Annika)
      Då är det kanske läge att besökarna tar med presenter och tårta?
      /Anders

      Medlem i NCS - givetvis!

      Kommentar

      • Annika
        • January 2002
        • 2518

        #4
        Ursprungligen postat av ansjo
        Då är det kanske läge att besökarna tar med presenter och tårta?
        Jag fixar fikat, så tårta behövs inte

        Kommentar

        • Annika
          • January 2002
          • 2518

          #5
          Det blev ett mycket trevligt och välbesökt möte. Ett stort tack till Christoffer Forssander för ett mycket intressant föredrag och tack till alla som kom och hjälpte till att äta upp tårtorna

          Kommentar

          Arbetssätt...