Nvsa

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • aneta
    svarade
    Jag hade gärna följt med men tyvärr läste jag tråden lite sent och har andra planer för imorgon. Vill gärna anmäla mig till nästa utflykt

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Nu har vi samlat ihop en liten skara som beger sig till Åleds imorgon. Agge har tyvärr blivit sjuk och stannar hemma, men resten träffas 9.00 i Klippan.

    Anmälda:

    Nina & Eddy
    Guy Palm (ansluter på plats)
    Göran & Anki
    Bosse
    Uffe

    Totalt 7 pers.

    Mvh: NVSA

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Någon mer som vill följa med till Åleds den 7:e?

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Den 7 februari är det tänkt att NVSA ska samlas och göra en resa upp till Åleds.

    Alla som är intresserade får givetvis följa med och medlemsskap i NVSA är inget krav.
    Bensinkostnader kommer delas lika och samåkning kommer ske så de som inte har tillgång till bil är också välkomna att hänga på.

    Vi kommer samlas kl. 09.00 men platsen är inte riktigt fastställd än.

    Om du inte är medlem i NVSA men ändå vill följa med, var vänlig PM:a mig med namn och telenummer så vi kan nå dig om det skulle behövas.

    Anmälda:

    Nina & Eddy
    Guy Palm (ansluter på plats)
    Göran & Anki
    Bosse
    Agge
    Uffe

    Totalt 8 pers.

    Mvh: NVSA
    Senast redigerad av Nina82; 02 February 2009, 22:01.

    Lämna en kommentar:


  • macke_fisk
    svarade
    hehe okej, kanske lite till att ta i . Får göra det lite då och då som jag sa innan :P

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Ursprungligen postat av macke_fisk
    Jättebra att höra. Då ska jag kolla in denna tråd varje dag!
    Haha... Varje dag är väl kanske att ta i men gör du så

    Lämna en kommentar:


  • macke_fisk
    svarade
    Ursprungligen postat av Nina82
    Japp.. Här uppdaterar jag det viktigaste så att säga

    Jättebra att höra. Då ska jag kolla in denna tråd varje dag!

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Ursprungligen postat av macke_fisk
    aha, så NVSA har en egen tråd . det visste jag inte, då får jag kolla in denna tråd lite då och då för att hänga med.
    Japp.. Här uppdaterar jag det viktigaste så att säga

    Lämna en kommentar:


  • Patrik Steen
    svarade
    Ursprungligen postat av Nina82
    Har pratat lite löst om att hänga på syds raid innan auktionen men inget kommer bestämmas förrän nästa månadsmöte, den 22 febr. Vi får se
    Ni är så välkommna att hänga på om ni kan

    Lämna en kommentar:


  • macke_fisk
    svarade
    aha, så NVSA har en egen tråd . det visste jag inte, då får jag kolla in denna tråd lite då och då för att hänga med.

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Ursprungligen postat av Patrik Steen
    Jag tänkte hänga på tills jag kom på häromdagen att lill tösen fyller år så det ska inhandlas cykel tyckte vissa i familjen annars hade hängt på direkt får hoppas att ni får det trevligt.
    Det var ju synd.. Eller, jag menar kul att dotran fyller år och får cykel men synd att du inte kunde hänga på

    Får väl hoppas att vi syns i Malmö iaf... Har pratat lite löst om att hänga på syds raid innan auktionen men inget kommer bestämmas förrän nästa månadsmöte, den 22 febr. Vi får se

    Lämna en kommentar:


  • Patrik Steen
    svarade
    Jag tänkte hänga på tills jag kom på häromdagen att lill tösen fyller år så det ska inhandlas cykel tyckte vissa i familjen annars hade hängt på direkt får hoppas att ni får det trevligt.

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Någon mer som är intresserad av att hänga på?

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Den 7 februari är det tänkt att NVSA ska samlas och göra en resa upp till Åleds.

    Alla som är intresserade får givetvis följa med och medlemsskap i NVSA är inget krav.
    Bensinkostnader kommer delas lika och samåkning kommer ske så de som inte har tillgång till bil är också välkomna att hänga på.

    Vi kommer samlas kl. 09.00 men platsen är inte riktigt fastställd än.

    Om du inte är medlem i NVSA men ändå vill följa med, var vänlig PM:a mig med namn och telenummer så vi kan nå dig om det skulle behövas.

    Anmälda:

    Nina & Eddy
    Guy Palm (ansluter på plats)
    Göran & Anki
    Bosse

    Totalt 6 pers.

    Mvh: NVSA

    Lämna en kommentar:


  • Nina82
    svarade
    Den 7 februari är det tänkt att NVSA ska samlas och göra en resa upp till Åleds.

    Alla som är intresserade får givetvis följa med och medlemsskap i NVSA är inget krav.
    Bensinkostnader kommer delas lika och samåkning kommer ske så de som inte har tillgång till bil är också välkomna att hänga på.

    Jag kommer återkomma med exakt tid och mötesplats men någon gång på förmiddagen kommer vi starta resan.

    Om du inte är medlem i NVSA men ändå vill följa med, var vänlig PM:a mig med namn och telenummer så vi kan nå dig om det skulle behövas.

    Anmälda:

    Nina & Eddy
    Guy Palm (ansluter på plats)
    Göran & Anki

    Totalt 5 pers.

    Mvh: NVSA

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...