GÖteborgsciklidgrupp

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • hgs
    • December 2007
    • 147

    GÖteborgsciklidgrupp

    Hej jag betalade in medlems avgift till göteborgs ciklidgrupp för någon månads sedan och ännu inte hört ifrån dom är det någon annan som varit med om detta med MVH:HGS
  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

    #2
    Inte säkert att de läser här, bättre att kontakta dem på
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

    Kommentar

    • hgs
      • December 2007
      • 147

      #3
      OK lite dåligt eller oklart formulerat kanske behöver beskriva problemet ytteligare.
      jo jag undrar om andra som gått med i någon förening har varit med om detta att du betalar in medlems avgift och sedan hör du ingen ting .jag bara undrar.altså ingen information om föreningen ingenting har jag fått någon med samma problem...

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #4
        Nja det är väl sommar nu så det händer väl inte så mycket. Jag är själv med i GCG och man brukar få ett program när "höstsäsongen" resp. "vårsäsongen" kör igång. Brukar också ligga på hemsidan - sedan går jag på mötena när det är något intressant på gång.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • hgs
          • December 2007
          • 147

          #5
          Svar Om Gcg

          Hej jo det skulle jag också göra om jag fått information om var dom har sin lokal och allt annat, och som sakt vad jag betalade in min medlems avgift ganska många veckor innan semestern så jag vet inte vad som hänt..

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Programmet ligger på deras hemsida http://www.gcg.se/html/program.html och brukar också alltid vara med på "Utställningar och möten" på första sidan på Zoopet och det är bara att knalla iväg på mötena.
            Någon egen lokal har de inte utan det kan variera mellan olika möten. Även om mötena på sistone ofta har varit i en lånad lokal på Slottskogsgatan.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • kaj.p
              • June 2002
              • 2952

              #7
              Jag skall kolla upp det. Vet att intresset störtdök när värmen kom o vi fick ställa in bl.a danmarksresan p.ga för få anmälningar.
              Men jag skall kolla med kassören o skickar dig ett Pm så fort jag fått tag på henne.
              Nordiska Diskus Sällskapet
              Hallandsakvaristerna
              BAK Gcg Maf NCS

              Kommentar

              • kaj.p
                • June 2002
                • 2952

                #8
                Talade med Mia o enligt henne så har hon skickat ut ett mail till dig för någon vecka sedan. När det gäller aktiviteter så är det sommaruppehåll men när det blir dax kommer det o läggas ut på hemsidan plus att det kommer att skickas ut per post. Så räkna med start igen augusti-september.
                Ps Mia skulle försöka få iväg ett medlemskort till dig imorgon innan hon åker på semester.
                Nordiska Diskus Sällskapet
                Hallandsakvaristerna
                BAK Gcg Maf NCS

                Kommentar

                • hgs
                  • December 2007
                  • 147

                  #9
                  Jag får tacka för visat intresse och hoppas att det löser sig.Är det någon som vet om tropimporten i göteborg har dragit sig ur som sponsor för jag hittar inte någon länk till honom på hesidan..

                  Kommentar

                  Arbetssätt...