STORAUKTION för tredjegången..

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • johanlidman
    • January 2004
    • 25

    STORAUKTION för tredjegången..

    Hejsan alla Zoopet:are
    Jag tänkte meddela om VAAF´s storauktion som kommer att gå av stapeln den 27september i Västerås.

    Mer info kommer direkt efter styrelsemötet vi har och inom ett par veckor på www.vaaf.se.
    MVH
    Johan Lidman (Ordf i VAAF).
    Johan Lidman
    http://s-u-f.se
    http://s-u-f.se/xiphophorus_sverige/
  • Larry Stockholm
    • November 2004
    • 176

    #2
    Hej Johan, måste beklaga ert val av datum. Det kolliderar med Storauktionen i Bollmora. Tyvärr samma dag. Hoppas att ni kan flytta er, våra lokaler är redan bokade.
    Jag vill ju komma på eran auktion också.
    Lasse Omfors
    Förvaltare för bollmoraakvarieklubb.
    Stockholmsakvaristerna (Facebook)
    www.nordicdiscussociety.com

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48147

      #3
      Ursprungligen postat av Larry Stockholm
      Hej Johan, måste beklaga ert val av datum. Det kolliderar med Storauktionen i Bollmora. Tyvärr samma dag. Hoppas att ni kan flytta er, våra lokaler är redan bokade.
      Jag vill ju komma på eran auktion också.
      Sorry - Västerås var först med att anmäla detta datum till "Utställningar och möten" så de skall självklart ha företräde

      Fast allvarligt skämtat, visst vore det smart av föreningarna att lägga in sina större evenemang i kalendern här så snart de bestämt sig - allt för att undvika kollisioner.
      Senast redigerad av Kjell Fohrman; 07 May 2008, 21:55.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Larry Stockholm
        • November 2004
        • 176

        #4
        Slutet på september brukar Bollmoras Storauktion ligga, men naturligtvis skulle kanske infot finnas ute lite tidgare på Forumen. Tyckte i min enfald att det inte var så brådskande. Men jag väntar ett tag med att lägga ut datumet för Vårauktionen 2009, som jag har varit tvungen att boka lokal för redan nu. Men du får väl datumet innan sommaren är över.
        Nu brukar Västerås komma till Bollmora och vice versa. Det vore olyckligt om vi kolliderar för jag tror att Västeråsarna precis som vi i Stockholm gärna vill vara med dom båda fantastiska upplevelserna.
        Lasse Omfors
        Förvaltare för bollmoraakvarieklubb.
        Stockholmsakvaristerna (Facebook)
        www.nordicdiscussociety.com

        Kommentar

        • johanlidman
          • January 2004
          • 25

          #5
          Ursprungligen postat av Larry Stockholm
          Hej Johan, måste beklaga ert val av datum. Det kolliderar med Storauktionen i Bollmora. Tyvärr samma dag. Hoppas att ni kan flytta er, våra lokaler är redan bokade.
          Jag vill ju komma på eran auktion också.

          Då vi redan har gått ut till alla med datum och även sarf auktuellt så känna att det för sent att ändra på detta. Går det inte för er att ändra datum för eran auktion??, det brukar gå att boka om lokalen då det är så långt i förväg.

          Vi gick ut och kolla runt för att inte detta datum skulle krocka och ingen hade bokat upp någon auktion.

          MVH
          Johan Lidman
          Johan Lidman
          http://s-u-f.se
          http://s-u-f.se/xiphophorus_sverige/

          Kommentar

          • Larry Stockholm
            • November 2004
            • 176

            #6
            Tyvärr bokas våra datum ett år i förväg, för kommunen kräver det. Våra lokaler är redan bokade till sommaren 2009. Månadsmöten och auktioner.
            Normalt brukar vi gå ut efter sommaren med våra aviseringar, men i detta fallet blev vi tvungna att gå ut tidigare med info.
            Bollmoras storauktion brukar ligga sista helgen i september och vårauktionen i slutet av februari. Så har det varit de senaste 10-tal åren.

            Akvariehälsningar
            Lasse Omfors
            Lasse Omfors
            Förvaltare för bollmoraakvarieklubb.
            Stockholmsakvaristerna (Facebook)
            www.nordicdiscussociety.com

            Kommentar

            • Radioaktiva Räkor
              • May 2007
              • 1760

              #7
              Mindre konkurrens om fisken ^^

              //C
              With a licence to krill!
              Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

              Kommentar

              Arbetssätt...