Finns Trollhättans akvarieförening fortfarande?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wezak
    • February 2008
    • 4

    Finns Trollhättans akvarieförening fortfarande?

    som sagt, jag undrar om trollhättans förening fortfarande håller igång (då jag e relativt ny inom akvarie världen o bor i trollhättan så klart.)

    eller är det uddevalla som man får vända sig till?

    Mvh Hans Börjesson
  • Robin_Hedstrom
    • January 2005
    • 1818

    #2
    Det tror jag nog. Jag har inte hört att de ska ha lagt ner.
    /Robin Hedström
    http://www.robinhedstrom.se/

    Kommentar

    • kaj.p
      • June 2002
      • 2952

      #3
      jodå Jag var i lokalen för två veckor sedan.
      När man vill ha hjälp med allt från renovering till enklare snickerier, så vill man anlita ett företag som man kan lite på. Det hittar ni här!
      Nordiska Diskus Sällskapet
      Hallandsakvaristerna
      BAK Gcg Maf NCS

      Kommentar

      • MagicFingers
        • November 2003
        • 3136

        #4
        konstigt att hemsidan inte har funkat på ..... ett bra tag...
        Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

        Nunc Est Bibendum

        Kommentar

        • Majkie88
          • August 2012
          • 215

          #5
          Tar upp denna gamla tråden då jag precis flyttat tillbaka till Trollhättan

          Så jag ställer samma fråga som ovan, finns den? Var förbi lokalen på idrottsvägen men satt inte någon skylt på dörren längre?

          Och om den nu finns kvar, hur kommer man i kontakt med någon där? Hittar ingenting på nätet om nån kontakt person.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48148

            #6
            Vet inget om detta - men Uddevalla Akvarieföreing är synnerligen livaktig.

            Sedan får du se till att dyka upp på diskusmötet i Trollhättan nu i augusti - där lär du få svar
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            • Tony Johansson
              • February 2008
              • 44

              #7
              Ursprungligen postat av Majkie88
              Tar upp denna gamla tråden då jag precis flyttat tillbaka till Trollhättan

              Så jag ställer samma fråga som ovan, finns den? Var förbi lokalen på idrottsvägen men satt inte någon skylt på dörren längre?

              Och om den nu finns kvar, hur kommer man i kontakt med någon där? Hittar ingenting på nätet om nån kontakt person.
              Vi har av vecklad vår lokal och kommer enbart att hålla möten hos de få medlemmar som finns kvar framöver.Men är det något du vill veta så kontakta mig.

              Precis som Kjell skriver,,,,,du samt alla andra är välkommen till mötet i Trollhättan nu den 25 .Handlar inte bara om diskus utan mycket annat också.Detta är också ett sätt att förena oss akvarister,,,vi blir mindre och mindre.Kan ju vara roligt att slå ihop föreningar med möten mm,,,,Alltså göra något större av det !

              Så alla är välkomna dit !!!
              www.tonysdiskus.se

              Kommentar

              Arbetssätt...