Diskusklubb

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    Diskusklubb

    Ja det var tanken att det skulle bli en sådan.
    Vi träffas i Trollhättan den 26:e januari och redan nu är det mer än 30 personer som bokat övernattning.
    Program som följer.

    Diskusträff i Trollhättan den 26:e januari 2008
    · Bosse Quiding och Kaj Persson kommer att hålla föredrag om deras resor till Amazonas, Malaysia samt Singapore.
    · Val av styrelse för ny bildad diskus klubb +mycket annat som rör detta
    · Besök hos Tonys odling med lite fika och diskus snack
    · umgås samt ha riktigt roligt med eller utan dryck.(dryck med tages själv)
    Vi har tillgång till lokalen hela kvällen så vi har ingen tid direkt att passa då vi kan styra upp med andra
    trevliga saker.

    Träffen kommer att var på Siemens i Trollhättan den 26 jan kl 12:00.

    (mer info kommer om träffplats samt vägbeskrivning kommer o skickas ut till
    anmälda)

    Boendet har en stor betydelse för många då de reser lång väga inför denna träff och jag har kollat upp ett vandrar hem (gula villan) som ligger 15-20 min gångväg ifrån SIEMENS och 5 min ifrån buss samt tåg station ifall någon kommer med detta färd sätt. Pris ex 230kr/natt


    Mer info finns också på www.diskusforrum.se http://www.tonysdiskus.se

    eller kontakta
    Tony Johansson Kaj Persson


    tony.johansson2@telia.com diskus-varberg@telia.com
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Val av styrelse för ny bildad diskus klubb +mycket annat som rör detta
    Det måste väl vara skönt att ni denna gång är "bildade" personer - var det bara obildade personer i den gamla eftersom ni måste poängtera det särskilt denna gång
    Sorry, men jag kan inte låta bli - kan bli lite kul ibland när man råkar särskriva det som inte skulle ha särskrivits
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • kaj.p
      • June 2002
      • 2952

      #3
      Då närmar sig denna diskushelg. Sammanlagt 42 personer är idag anmälda, men ff finns chansen o hänga på.
      Nordiska Diskus Sällskapet
      Hallandsakvaristerna
      BAK Gcg Maf NCS

      Kommentar

      • Boss
        • March 2005
        • 50

        #4
        Vilket otroligt skitsnack. Jag måste säga att jag har aldrig kapat någon tråd bl.a. därför att jag vet inte hur man gör. Dessutom undrar jag vad för info jag har gått ut med utan att ha berättat för Janne. Jag tror på diskusklubben och pratar naturligtvis därför om detta för de jag vet gillar diskusfirren.
        Varför säger du så här Janne?

        Kommentar

        • Ramnissan
          • October 2007
          • 514

          #5
          Oj!
          Verkar inte vara någon toppenstart på den nya klubben... Det kanske är bättre att hålla kritiken inom gruppen istället för på ett forum om det ska vara seriöst?

          Ser fram emot en fungerande klubb när det gäller Discus, så jag hoppas att ni löser detta.

          Kommentar

          • Guy Palm
            • March 2002
            • 5720

            #6
            Varför skrivs detta på Zoopets forum ? Zoopet har vad jag vet inte ett dyft med detta att göra.
            Guy
            ,Poecilia,SKS,GOC,

            Kommentar

            • gep
              • February 2008
              • 2

              #7
              Kanske för att ingen från den så kallade interimstyrelsen vill svara på frågorna någonstans,

              Kommentar

              Arbetssätt...