Aktiv förening i norra sthlm?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • patdah
    • November 2007
    • 659

    Aktiv förening i norra sthlm?

    Finns det någon aktiv akvarieförening i norra Stockholm nu för tiden?
    /Patrik

    I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.
  • patdah
    • November 2007
    • 659

    #2
    Finns det då kanske någon eller några som har en lokal att dela på som akvarielokal i dom norra delarna av sthlm då?

    Finns det över huvud taget folk som är intresserade av någonting liknande häromkring?
    /Patrik

    I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.

    Kommentar

    • svea
      • February 2005
      • 2476

      #3
      Hej Patrik
      Du har inte fått några svar, ser jag. Julen??
      Själv är jag inte med i någon förening i Stockholm, men jag tror att Spånga Akvarieförening är en aktiv förening.
      Du kan kolla på "avdelningar" här på Zoopet. Där står föreningar noterade.

      Mina bilder
      Min zoon

      Kommentar

      • patdah
        • November 2007
        • 659

        #4
        Hej Svea,

        jag har kollat men det verkar vara ett tunt intresse på norra sidan. Jag får väl skaffa en egen lokal
        /Patrik

        I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.

        Kommentar

        • Intricate
          • January 2008
          • 1

          #5
          Vore kul med en förening i norra stockholm. Roslagen, vallentuna är jag/vi ifrån. Vet fler som skulle vilja ha förening här också

          Kommentar

          • patdah
            • November 2007
            • 659

            #6
            Lura in dom personerna hit nu då så vi blir lite fler
            /Patrik

            I Sverige är tryckfriheten en grundlagsskyddad rättighet som regleras i tryckfrihetsförordningen.

            Kommentar

            • Raggsockan
              • April 2007
              • 644

              #7
              Jag är gärna med i Norra Sthlm. Håller mycket till i Hallstavik.

              Kommentar

              • jolon
                • December 2002
                • 1075

                #8
                Ursprungligen postat av Intricate
                Vore kul med en förening i norra stockholm. Roslagen, vallentuna är jag/vi ifrån. Vet fler som skulle vilja ha förening här också
                Kolla med folket nere på djurtema, dom två verkar ha stenkoll på sånt här i v-tuna, annars så funderade jag på att joina dom inne vid fältöversten men det var när jag hade kar igång nu har jag ingenting igång
                My internet should be readonly.

                Kommentar

                Arbetssätt...