Ciklidbladet nr 4 2007 har kommit

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    Ciklidbladet nr 4 2007 har kommit

    Som vanligt ett oerhört välfyllt nummer - denna gång på hela 72 A4 sidor som innehåller mängder av artiklar - dessutom får man med en stilig kalender för 2008.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • fredd
    • February 2007
    • 3360

    #2
    om jag blir medlem där nu, får jag alla detta årets nmr då?eller har jag missuppfattat det?
    www.frfoto.tk

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #3
      Ursprungligen postat av fredd
      om jag blir medlem där nu, får jag alla detta årets nmr då?eller har jag missuppfattat det?
      Om du skriver "medlemsavgift 2007" så får du alla detta års nummer på en gång. Skriver du "medlemsavgift 2008" så får du de nummer som kommer ut nästa år.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • fredd
        • February 2007
        • 3360

        #4
        ah okej
        www.frfoto.tk

        Kommentar

        • Långås
          • December 2005
          • 1368

          #5
          Jag kan verkligen rekomendera ett medlemskap i NCS och att därmet få denna tidning. Ciklidbladet håller otroligt hög kvalitet med mycket proffsig layout och intressanta artiklar.
          Mvh Peter

          Kommentar

          • eriahl
            • April 2004
            • 5681

            #6
            Märkte nu att den kommit idag. Sambon "råkade" glömma att ge mig den när hon tog in posten..... Undrar om man ska byta ut henne tro, hmmmm.
            "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

            Kommentar

            Arbetssätt...