Akvariets dag

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • kaj.p
    • June 2002
    • 2952

    Akvariets dag

    Funderar på o åka upp till Karlskoga o Akvariets dag, då man lyckats få till ett brett program.
    Är det några andra som skall dit?
    http://www.karlskogaakvarieforening.se/akvariets-dag-2007-program.pdf
    Nordiska Diskus Sällskapet
    Hallandsakvaristerna
    BAK Gcg Maf NCS
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Jepp, jag skall dit.
    Alldeles för många intressanta föredrag för att man skall ta risken att missa det
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Annika
      • January 2002
      • 2518

      #3
      TjoHo! Jag har fått tag på en barnvakt så nu kan ni även räkna in mig som deltagare på Akvariets Dag. Självklart vill man inte missa den tillställningen. De har ju fått ihop ett toppenprogram. Jag tar bilen från Uppsala och än så länge är det bara min plats i den som är bokad. Någon mer som vill åka med?

      Annika

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #4
        Nu var anmälningsavgiften betald (om man vill bo på hotellet måste man boka denna vecka).
        Ser verkligen fram emot detta evenemang
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Annika
          • January 2002
          • 2518

          #5
          Också betalad och klar!

          Kommentar

          • Annika
            • January 2002
            • 2518

            #6
            Har fått sällskap i bilen men det finns fortfarande lediga platser om någon är intresserad.

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48147

              #7
              Ursprungligen postat av Annika
              Har fått sällskap i bilen men det finns fortfarande lediga platser om någon är intresserad.
              Du kan ju avvakta lite med att "sälja ut" den sista platsen i din bil. Laif DeMason mailade mig igår om hur han på bästa sätt skulle kunna ta sig till Karlskoga. Jag sa att han gärna kan åka med mig om han flyger till Göteborg, men flygförbindelerna är väl lite bättre till Stockholm (det är ungefär lika långt från Göteborg och Stockholm till Karlskoga) så det är möjligt att han kommer till Sverige via Arlanda och då behöver han skjuts därifrån.
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • Annika
                • January 2002
                • 2518

                #8
                Kommer Laif DeMason på fredag eller lördag? Jag har själv tänkt att åka på lördag morgon. Har redan erbjudit mig att hämta Mikael, som vill åka med mig, på Arlanda lördag morgon.

                Avvaktar med sista platsen tills jag vet om Laif vill åka med mig.

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48147

                  #9
                  Ursprungligen postat av Annika
                  Kommer Laif DeMason på fredag eller lördag? Jag har själv tänkt att åka på lördag morgon. Har redan erbjudit mig att hämta Mikael, som vill åka med mig, på Arlanda lördag morgon.
                  Vet ej - han håller på och underöker olika resalternativ.
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • Annika
                    • January 2002
                    • 2518

                    #10
                    Enligt Jens Granquist på cikid.se är nu titlarna klara på Laif DeMasons föredrag, ”The Cichlids from Lake Malawi” och ”The Cichlids from the Victorian Basin”

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48147

                      #11
                      Ursprungligen postat av Annika
                      Enligt Jens Granquist på cikid.se är nu titlarna klara på Laif DeMasons föredrag, ”The Cichlids from Lake Malawi” och ”The Cichlids from the Victorian Basin”
                      Enligt Kjell Fohrman så är detta inlagt i det program som finns med under "Möten och utställningar" på första sidan - där hela det intressanta programmet kan läsas
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      Arbetssätt...