Föredrag och bildvisning i Göteborg på måndag 21/5

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    • November 2003
    • 724

    Föredrag och bildvisning i Göteborg på måndag 21/5

    På måndag är det Kaj Persson, medlem i Göteborgs Ciklidgrupp och diskusfreak till tusen, som håller ett föredrag om sin resa till Asien som han gjorde i mars. Målet med resan var bland annat att besöka odlare och butiker som inriktar sig på diskus. Fika & lotteri blir det också.

    Tid: 21/5 kl. 19:00
    Plats: Klangfärgsgatan 5, Mellansvenska Städs lokaler i Grimmereds Ind. Omr.
    Pris: 40kr för icke-medlemmar

    Bli medlem i GCG! På www.gcg.se står hur du gör! Det kostar endast 150kr per år.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Väl värt att lyssna på - kolla in lite om vad han har upp i Zoopets artikel från SARFs Riksstämma.

    Jag kan själv inte komma eftersom jag tyvärr då sitter på planet till Singapore för den stora akvarieutställningen Aquarama
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Zaphi
      • November 2003
      • 724

      #3
      Singapore.. Ojdå! Det är en mycket trevlig stad. Singapore Sling på Raffles är ju ett måste!

      För er andra... Glöm inte mötet idag klockan 19:00! Det blir ett kanonföredrag!
      www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #4
        Visst Singapore Sling på raffles är ett måste - men den smakar lika sötsliskigt där som på alla andra ställen

        Ha det så trevligt ikväll
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        Arbetssätt...