Ungfödarweekend i Danmark

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • walle77
    • March 2005
    • 121

    Ungfödarweekend i Danmark

    Hej.

    Tänkte bara höra om det är någon som tänkt att åka dit?

    Har inte förståt vad det kostar och så men det vet kanske ni.

    Mvh Daniel
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Du hittar både priser, program etc. på deras hemsida. T.o.m. finns en lista över vilka som är anmälda. Tyvärr är vi bara 4 svenskar och det är t.o.m. mer än dubbelt så många från Storbritanien än från Sverige som kommer - lite dålig uppslutning härifrån
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Erik Rune
      • February 2007
      • 28

      #3
      Ja, Poecilia sover i Sverige. Vi er 20. fra Norge. Det går å melde seg på ennå.

      Heia Norge!

      vi sees Kjell

      Mvh
      Erik Rune

      Kommentar

      • wierdalien
        • February 2003
        • 936

        #4
        Jag hade gärna åkt men jag arbetar i Stockholm den helgen och kommer inte loss. Annars hade det varit kul. Speciellt som jag gillar ungfödare...
        -----------------------

        Kommentar

        • nille
          • March 2002
          • 323

          #5
          ungfödarweekend.

          Hallå Daniel.

          Såg på auktionen att du fått upp ögonen för ungfödarna vilket är mkt trevligt.
          Det var meningen att jag skulle åka på ungfödar weekwnden i Ebeltoft men fick dessvärre förhinder eftersom jag i stället ska döma hempristävlan i Köpenhamn för Storköpenhamns akvarieklub.
          Kan informera om att det inte alls är speciellt långt och bökigt att ta sig till Ebeltoft.
          Man kör till Själlands udde (det är typ 12 mil i Danmark),därifrån tar man båten som går raka vägen till Ebeltoft.Faktiskt både billigt och smidigt.


          MVH Niclas MAF

          niclas

          Kommentar

          • walle77
            • March 2005
            • 121

            #6
            Okej får se om jag tar en tur dit. Kanske kan man hitta nya fynd. Skall försöka hitta vild fångade molly har 2 hannar som jag hittade på jägersrozoo och hade blivit glad om jag hittat honor.

            Kommentar

            Arbetssätt...