stockholms akvarieförening auktion

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Blissan
    • March 2006
    • 151

    stockholms akvarieförening auktion

    Känner mig något förvirrad! Det står att SAF har auktion Söndag 4 April men enligt min kalender så är 4 April en Onsdag

    Jag vill gärna inte missa denna auktion så snälla någon när är det egentligen?????
  • Daniel Blom
    • June 2003
    • 1670

    #2
    Enligt föreningens gamla hemsida (som Zoopet fortfarande länkar till, kanske dags att byta?) är det auktion den 4 april, helgen efter ciklidstämman i Stockholm.
    Som arrangerades 27-28 mars 2004...
    På föreningens nya hemsida hittar jag inget om en auktion. Och i Zoopets kalender finns inget.
    Men om två veckor - den 25 februari- är det dags för vårens stora begivenhet, Bollmora AK:s stora auktion.
    Läs mer här och här.
    Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
    och framgången är given.
    Samuel Clemens
    Mina bilder

    Kommentar

    • RÖDLÖGA
      • February 2002
      • 3931

      #3
      Ursprungligen postat av daniel60
      Men om två veckor - den 25 februari- är det dags för vårens stora begivenhet, Bollmora AK:s stora auktion.
      Läs mer här och här.
      Den får man inte missa.
      FISHLOVERS
      Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
      En glad "svenssonakvarist"

      Kommentar

      • Blissan
        • March 2006
        • 151

        #4
        Ursprungligen postat av daniel60
        Enligt föreningens gamla hemsida (som Zoopet fortfarande länkar till, kanske dags att byta?) är det auktion den 4 april, helgen efter ciklidstämman i Stockholm.
        Som arrangerades 27-28 mars 2004...
        På föreningens nya hemsida hittar jag inget om en auktion. Och i Zoopets kalender finns inget.
        Men om två veckor - den 25 februari- är det dags för vårens stora begivenhet, Bollmora AK:s stora auktion.
        Läs mer här och här.
        Jag hittade annonsen om Stockholms akvarieförenings 4 april-auktion i Haninge Akvarieförenings tidning(nr 1, 2007) som jag fick på Haninges akvarieloppis nu i söndags ,borde ju vara aktuellt då ,tycker jag i alla fall Mycket märkligt Det kanske var ett Aprilskämt ??
        Självklart ska man till Bollmora AK:s auktion
        Senast redigerad av Blissan; 12 February 2007, 18:33.

        Kommentar

        • suzanne.h
          • March 2005
          • 223

          #5
          Ursprungligen postat av Blissan
          Jag hittade annonsen om Stockholms akvarieförenings 4 april-auktion i Haninge Akvarieförenings tidning(nr 1, 2007) som jag fick på Haninges akvarieloppis nu i söndags ,borde ju vara aktuellt då ,tycker jag i alla fall Mycket märkligt Det kanske var ett Aprilskämt ??
          Självklart ska man till Bollmora AK:s auktion
          Haninge har förmodligen hämtat informationen från den gamla hemsidan. Stockholms Akvarieförening har inte planerat in någon storauktion i år, vad jag vet.

          Kommentar

          Arbetssätt...