Zoopetklubb Öst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Glenn
    • April 2002
    • 3904

    Zoopetklubb Öst

    Dem flesta här inne har nog någon gång varit inne på Hej "Stockholamre"´s sida och läst om att vi träffades och hittade på roliga saker tillsammans men på senaste så har det inte blivit några träffar och därför så har jag valt att starta ett nytt ämne.

    Så nu undrar jag om det eventuellt finns några människor i/runt Stockholm som vill umgås och hitta på roliga saker tillsammans så som utflykter, fikaträffar, eller andra roliga saker?

    Finns det kanske intresse att göra något Lördagen den 9/12-06?

    Jag hade tänkt att vi kunde träffas inne i stan på någon plats för att sedan bege oss till något mysigt café där vi kunde sitta och prata akvarium och lära känna varandra.

    En annan idé kan vara att vi går på Aquaria Vattenmusem och kollar in regnskogen med arrowanor, stingrocker med mer. Samt kollar in deras revhajar och korallrev och varför inte passa på att se öringen som hoppar från Östersjön in i deras laxtrappa för att leka i museet!
    Skulle någon bli hungrig inne på Aquaria så har dem ett café där dem serverar lättare luncher, smörgåsar, nybakat bröd, bakelser och kakor.
    Inträdet på Aquaria är: Vuxna 70kr, barn 6-15år 35kr, pensionärer 60kr.
    Vill ni läsa mer om Aquaria så har ni deras hemsida här http://www.aquaria.se/

    Självklart så är alla välkomma oavsett ålder, kön, om man kör sydamerikanskt, asiatiskt, afrikanst, växtakvarium mm!
    Mvh /Glenn

    Min Zoon
  • miiaoo
    • January 2006
    • 2815

    #2
    /Lustigt nog så diskuterade jag och Sonja lite löst om precis den här idén idag ..Zoopet Öst alltså..

    Jag kan inte 9/12 men jag är gärna med an annan gång!!

    Bra initiativ!!
    Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.

    Kika gärna in i min dagbok!

    Kommentar

    • Glenn
      • April 2002
      • 3904

      #3
      ja men perfekt då att jag startade upp detta
      Om inte datumet passar så kom gärna med enga önskemål om datum å egna önskemål på aktiviteter. Drog bara till med nått datum
      Mvh /Glenn

      Min Zoon

      Kommentar

      • RÖDLÖGA
        • February 2002
        • 3931

        #4
        Någon gång efter nyår om jag får önska.
        FISHLOVERS
        Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
        En glad "svenssonakvarist"

        Kommentar

        • miiaoo
          • January 2006
          • 2815

          #5
          Man kanske skulle ta och träffas hos Janne på Södermalms akvarieaffär för att sponsra lite handel för honom nu när det går så dåligt för honom.
          Det hade dessutom varit kul att åka dit med fler akvarieintresserade!!
          Om man ska få nåt gjort så är det bäst att göra det själv.

          Kika gärna in i min dagbok!

          Kommentar

          • Glenn
            • April 2002
            • 3904

            #6
            Jo jag hakar gärna på till södermalms akvarieaffär. Var hur länge sen som helst som jag var där så det skulle vara riktigt trevligt
            Mvh /Glenn

            Min Zoon

            Kommentar

            Arbetssätt...