akvarieauktion i bollmora 3 sep

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • santa
    • December 2005
    • 504

    #16
    Jag kommer åka dit o kika man vet ju aldrig vad man hittar
    Ni glömmer väl inte bort auktionen i västerås den 16 sep.
    Min hemsida http://santanagti.mine.nu

    Kommentar

    • onlyme

      #17
      Ursprungligen postat av JanneN
      Nu är jag isf kass i matte, men 402+10 är väl iaf 412...
      Nej då Janne, du är inte kass i matte. Du räknade helt rätt Men jag var inne på Bollis forum och där hade Micke skrivit 422 förbokade poster och ville uppdatera här .

      Kommentar

      • ChristianM
        • June 2006
        • 111

        #18
        Fråga från någon som aldrig varit på auktion av det här slaget tidigare, är det väsentligt lägre priser eller är det mer utbudet som lockar ?

        Kommentar

        • Azur
          • March 2003
          • 12946

          #19
          Priserna varierar, men mycket går väsentligt billigare än i butik. Framförallt gäller det sällsynta fiskar som de flesta inte känner igen, medan fina exemplar av vanligare fiskar ofta blir dyra.
          Utbudet är ännu mer varierande; det är omöjligt att avgöra vad som kommer dyka upp.
          Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

          Kommentar

          • JanneN
            • February 2006
            • 191

            #20
            Det är inte bara fisk som byter husse&matte utan även mycket växter,akvarier,foder,tillbehör,teknik


            En uppmaning till alla er som tänker besöka vår auktion(och även andras) är att ni handskas varsamt med påsar/burkar med fisk och inte sätter spinn på påsen/burken för att sen "dänga" ner påsen/burken i bordet!
            http://akvariefisk.ifokus.se/
            www.bollmoraakvarieklubb.org
            http://www.facebook.com/home.php#!/h...679356840&ap=1

            Kommentar

            • ChristianM
              • June 2006
              • 111

              #21
              Okej, är nämligen ute efter några Red Cherry räkor eftersom jag bara har 3 i mitt akvarie än så länge och känner att det behövs några till. Får väl åka dit och se om man kan fynda några såna då Kan va kul att kolla runt lite i övrigt också så det gör inte så mycket om man inte hittar det man varit ute efter från början.

              Kommentar

              • micke eklund
                • November 2002
                • 680

                #22
                Nu börjar det likna nåt, 549 förbokade

                Jag tar som sagt emot förbokningar några timmar till och det vore kanon om så många säljare som möjligt förbokar försäljningsposter.
                Tack på förhand..

                Kommentar

                • micke eklund
                  • November 2002
                  • 680

                  #23
                  Förbokningen har nu stängt och vi fortsätter skriva ut etiketter i morgon kl 10,00 på plats i föreningsgården.

                  Det blev totalt!
                  695 förbokade poster.

                  Vi syns i morgon.. //Bollmora Akvarieklubb

                  Kommentar

                  • Boss
                    • March 2005
                    • 50

                    #24
                    Eftersom det regnar nu på morgonen kanske många vill ligga kvar i sängen och mysa lite längre än vanligt. Gör det och ta frukosten i samband med auktionen. Det finns fika, läsk och mycket gott att äta.

                    Kommentar

                    • micke eklund
                      • November 2002
                      • 680

                      #25
                      Hoppas ni som besökte oss har haft en trevlig dag. Helt klart var det köparnas marknad denna auktion. Totalt fick vi 1298 registrerade poster av dessa såldes inte 277 st.

                      Supertack till er från BAK som ställde upp och såg till att säkra vår höga kvalitet på månadsmötena ett tag till med er arbetsinsats.

                      Nu blickar fram emot torsdag och ser fram emot en mycket trevlig möteskväll.
                      Denna gång får vi besök av Jesper Flygare som kommer att tala om fiske i Amazonas, välkommna...
                      Senast redigerad av micke eklund; 03 September 2006, 19:45.

                      Kommentar

                      • santa
                        • December 2005
                        • 504

                        #26
                        Får tacka för en bra auktion och jag hittade lite "fynd"
                        Ps välkommna till västerås den 16sep på en ny auktion.
                        Min hemsida http://santanagti.mine.nu

                        Kommentar

                        Arbetssätt...