GCG Junimöte 13/6 hos Kent - Ändrat datum!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    • November 2003
    • 724

    GCG Junimöte 13/6 hos Kent - Ändrat datum!

    Jag är hemskt ledsen att behöva meddela att Kent inte hinner bli klar med sina dammar tills den 3/6 då vi tänkte grilla hos honom. Vi har därför ändrat datumet till TISDAGEN DEN 13/6. Det är ju trots allt koien som är en av höjdpunkterna och då är det ju kul om den finns på plats! Den som inte sett Kents dammar har missat något vill jag lova!

    Anmäl dig nu direkt via mail (som du hittar på www.gcg.se ) om du vill komma och grilla hos Kent den 13/6 kl 19:00! Gör det även om du redan anmält dig till första datumet!

    Krav är att du gillar att grilla och att du är medlem i GCG eller familj/nära vän till medlem.

    Vill du bli medlem i Göteborgs Ciklidgrupp kan du läsa mer om hur du blir det på www.gcg.se/html/blimedlem.html
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Observera kommande uppdateringar i denna tråd - Zaphi har nämligen ändrat tiden si sådär varannan dag den senaste tiden så vem vet när det kommer att äga rum
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Zaphi
      • November 2003
      • 724

      #3
      Ja, och ingen av ändringarna är mitt fel Eller jo, en av dem kanske, men nu skall vi inte ändra mer, det garanterar jag!
      www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

      Kommentar

      • Zaphi
        • November 2003
        • 724

        #4
        Glöm inte att anmäla dig till grillningen hos Kent i Nol den 13/6 19:00! För att kunna deltaga måste du vara medlem i GCG, familj till medlem eller bli medlem på plats! Vi är redan cirka 15 pers och det kommer bli gôrtrevligt!

        Kents Koidammar är ingen lek och är väl värde ett besök, eller till och med medlemsavgiften till Göteborgs Ciklidgrupp! Ta med eget grillkäk och dricka! Vi syns vid grillen, på altanen ovanför dammarna!
        www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

        Kommentar

        • Zaphi
          • November 2003
          • 724

          #5
          För ni som vill titta på bilder från vårt möte hos Kent kan ni nu besöka www.gcg.se och titta under "arkiverat" i menyn till vänster. Där kan ni bland annat se delar av Kents trådgård och imponerande dammar.
          www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Administrator

            • December 2001
            • 48147

            #6
            Såg trevligt ut - synd att man missade det.
            Fantastisk trädgård för övrigt
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

            Kommentar

            Arbetssätt...