GCGs Akvarieutställning förlängd till 19 feb

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    • November 2003
    • 724

    GCGs Akvarieutställning förlängd till 19 feb

    Göteborgs Naturhistoriska Museum har varit så nöjda med vår akvarieutställning så att den nu har blivit förlängd till 19 februari, vilket alltså även innefattar februarilovet vecka 7.

    Under vecka 7 kommer det även ske en hel del aktiviteter på utställningen. Vi kommer ta dit sponsorer som berättar om dem själva, GCG kommer prata om föreningen och vi tänkte även ha föredragshållare som berättar om uppstart av akvarium etc. Aktiviteterna är ännu inte spikade , men det kommer ske en hel del vecka 7. Aktivitetprogrammet dyker upp här när det är klart.

    Ni som inte varit och tittat ännu eller vill svänga förbi igen har alltså till den 19 februari på er.
    Senast redigerad av Zaphi; 17 January 2006, 12:56.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Trevligt - jag är för övrigt just tilbaka från en vända till museet och de som jobbade där frågade mig om jag kände till om det skulle bli förlängt eller inte så det verkar intre vara allt för spritt ännu om man säger så
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Zaphi
      • November 2003
      • 724

      #3
      Nope, fick reda på det precis innan jag skrev första inlägget. Det enda som var oklart, och som blev klart idag, var att vi fick förlänga lånet av vår frigolit. Så nu är det fritt fram!
      www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

      Kommentar

      Arbetssätt...