Har Zoonen lagt ned?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • petnym
    • May 2002
    • 5028

    Har Zoonen lagt ned?

    Det står på deras hemsida att de byter server, men nu har det tagit så lång tid att man börjar misstänka att det är något annat som ligger bakom.

    Har Zoonen lagt ned?
    Gräset är grönare på andra sidan glaset...
    Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
    Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Jag vet inget om detta - men vet vilket hästarbete det var för oss vid senaste flytten.
    Nu löste vi (dvs Christian) det ju som så att vi skapade en ny tillfällig sida zpet.se som gjorde att vi kunde flytta del för del samtidigt som vi (i detta fall goldisarna) testade varje ny del innan de kördes igång.
    Hade vi inte gjort så hade säkert Zoopet också legat nere under lång tid. Kanske har Zoonen underskattat arbetet med flytten och därför drar det hela ut på tiden, men som sagt jag vet inget.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • svea
      • February 2005
      • 2476

      #3
      Har fått besked från Zoonen att dom antagligen kommer igång denna vecka, förhoppningsvis.
      Svea

      Mina bilder
      Min zoon

      Kommentar

      • petnym
        • May 2002
        • 5028

        #4
        Här finns lite info om zoonen:



        Tydligen något problem med deras backupsystem.
        Gräset är grönare på andra sidan glaset...
        Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
        Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter salt

        Kommentar

        • Morellen
          • November 2003
          • 4349

          #5
          Nu är den igång igen!
          http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

          "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
          (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

          Kommentar

          Arbetssätt...