Uddevalla akvarieförening - möte 17/11

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1660

    Uddevalla akvarieförening - möte 17/11

    Nu är det snart dags för ett möte i Uddevalla akvarieförening igen. Närmare bestämt på torsdag (17/11) kl 19.00 i Uddevalla orienteringsklubbs stuga på Bulid. Vi ska se ett diaprogram om "munnen - ett allsidigt redskap", ett ämne som är bra att känna till med tanke på fiskarnas utfodring. Själv kan du också köpa något att stoppa i munnen till trevligt fiskprat runt bordet.
    Välkomna!!!

    Olle
  • Annika
    • January 2002
    • 2518

    #2
    Hej!

    Jag skulle vilja veta hur lång tid det tog för diabilderna att komma fram. Jag skickade dem från Uppsala den 10/11.

    Ha så trevligt på mötet /Annika

    Kommentar

    • Olle A
      • January 2002
      • 1660

      #3
      Vad är det för diabilder du har skickat till mig? Bilderna från Brasilien till SARF-aktuellt tog Evert med sig när han åkte hem från Akvariets Dag och sedan fick jag dem på min 40-årsfest den 6/11. Några andra bilder kan jag inte minnas att jag har lånat ut.

      Olle

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #4
        Ursprungligen postat av Lars-Olof Arvids
        Vad är det för diabilder du har skickat till mig? Bilderna från Brasilien till SARF-aktuellt tog Evert med sig när han åkte hem från Akvariets Dag och sedan fick jag dem på min 40-årsfest den 6/11. Några andra bilder kan jag inte minnas att jag har lånat ut.

        Olle
        Är det inte diabilderna i föredraget som du själv nämner ovan som avses?
        Så fattar jag i alla fall det som.
        Dessutom är ju Annika ansvarig för utskicken av bildbanden i SARF.
        Senast redigerad av Kjell Fohrman; 15 November 2005, 14:46.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Annika
          • January 2002
          • 2518

          #5
          Skulle nog ha varit lite tydligare.

          Det är diabilderna till föredraget jag undrar över. De är inte skickade till dig Olle men jag tänkte att du kanske kunde fråga åt mig - när de kom fram? Skulle vara bra för mig att veta. Det verkar som om posten tar lite olika lång tid beroende på vart man skickar paketen.

          /Annika

          Kommentar

          • mats m
            • September 2002
            • 515

            #6
            Hej Annika.
            Det har inte kommit några diabilder till Lasse,ringde till han just nu.Sedan en annan sak som Lasse bad mig framföra.Han skickade av mistag tillbaka ett föredrag för mycket sist,trodde allt var ett föredrag.
            MVH Mats
            http://www.Zoonen.com/minzoon.Asp?oid=156582

            Kommentar

            • Olle A
              • January 2002
              • 1660

              #7
              OK, nu är jag med! Dumbomen blev lite förvirrad över bilder från Uppsala efter att nyss ha fått tillbaka bilder därifrån. Bilder som dessutom har varit med när jag har hållit föredrag! Men det är förstås bilderna till UAF:s föredrag på torsdag det gäller. Mats, tack för att du svarade! Jag tänkte maila frågan vidare till dig, men det behöver jag ju inte nu. Tyvärr kan jag inte komma på mötet den här gången heller, men hoppas verkligen att jag kan vara med på decembermötet.

              Olle

              Kommentar

              • mats m
                • September 2002
                • 515

                #8
                Hej Annika.
                Lasse ringde just och sade att diabilderna har kommit.
                MVHMats
                http://www.Zoonen.com/minzoon.Asp?oid=156582

                Kommentar

                • Annika
                  • January 2002
                  • 2518

                  #9
                  Tack, då vet jag.

                  Jag skickade även denna gång två st föredrag samtidigt, "Munnen - Ett allsidigt redskap" och "Tetra-Tips". Det blir billigare att skicka två åt gången. Skicka tillbaka båda efter december-mötet.

                  Skall se till att ni inte behöver betala för "Också akvariefiskar kan bli sjuka" som skickades tillbaka osedd.

                  /Annika

                  Kommentar

                  • mats m
                    • September 2002
                    • 515

                    #10
                    Hej Annika.
                    Tackar å Lars och klubbens vägnar.
                    MVH Mats
                    http://www.Zoonen.com/minzoon.Asp?oid=156582

                    Kommentar

                    Arbetssätt...