Uddevalla akvarieförening - auktion 20/10

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle A
    • January 2002
    • 1660

    Uddevalla akvarieförening - auktion 20/10

    Nu på torsdag (20/10) kl 19.00 har Uddevalla akvarieförening möte i Uddevalla orienteringsklubbs stuga på Bulid. Huvudpunkt den här gången är en auktion på fiskar, växter och tillbehör. Passa på att sälja av ditt överskott eller kom och fynda bland fina hemodlade fiskar m m.
    Välkomna!!!

    Olle
  • Bosse.J
    • March 2004
    • 796

    #2
    JAg ringde ordföranden i klubben, och han sa att det var en intern historia. För medlemmar alltså. Men eftersom jag har tänkt bli medlem ett tag nu så tänkte jag åka dit och bli medlem på torsdag.
    Bosse.J

    Kommentar

    • Olle A
      • January 2002
      • 1660

      #3
      Möjligen är det bara medlemmar som får sälja på auktionen, men inget hindrar att du kommer dit och känner dig för om du vill bli medlem så småningom (t ex från 2006). Säkert går det då bra att köpa någon fiskpåse också. Jag har flera gånger frågat föreningen om det är OK att skriva om deras mören här på zoopet. Från UAF har det då aldrig varit några problem, till skillnad från en del andra föreningar som tydligen inte ville ha nya medlemmar.

      Olle

      Kommentar

      • Tropfrog
        • October 2002
        • 8078

        #4
        Om det är någon från Göteborg som vill åka till mötet så kan vi fylla min bil. Hör av er med pm.
        MVH
        Magnus
        min zoon

        Kommentar

        • Olle A
          • January 2002
          • 1660

          #5
          Ni från Göteborg är naturligtvis välkomna, men ni och andra långväga besökare bör känna till att det inte är någon storauktion utan en vanlig föreningsauktion det handlar om. Visst är det främst en intern historia som Bosse skriver, men vi vill gärna ha nya medlemmar och stänger inte ute någon. Ska man sälja bör man helst vara medlem, som sagt. (Och även Göteborgare kan bli medlemmar, det finns det redan exempel på. )

          Olle

          Kommentar

          • Bosse.J
            • March 2004
            • 796

            #6
            Jo då, jag tänker komma på torsdag och bli medlem.
            Bosse.J

            Kommentar

            • Olle A
              • January 2002
              • 1660

              #7
              Du är välkommen, både till auktionen i morgon och som medlem i vår förening! Själv är jag tyvärr förhindrad att vara med den här gången.

              Olle

              Kommentar

              • Bosse.J
                • March 2004
                • 796

                #8
                Ville bara säga att det var väldans kul i Torsdags. Och nu är man medlem också. Fast inte förän 2006 egentligen. Dessutom gjorde jag några bra köp
                Bosse.J

                Kommentar

                Arbetssätt...