Zoopet träff på akvariets dag i Uppsala.

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tant Nancy
    • April 2002
    • 5407

    #31
    Låter kanon det där... Vi har redan tagit ledigt på fredagen och tänkte åka då... Vi tänkte boka ett "paket", men nu avvaktar vi, för det blir ju myyyycket roligare att bo på samma ställe som "västarna"!!! Ännu så länge är vi bara tre stycken, men vi har föreningsmöte på söndag, så då kanske det dyker upp någon fler... Det jag vet är att jag bara MÅSTE på akvariehobby, men det tänkte vi kanske hinna med på fredagen. Man får bara hoppas att man kan deala sig till ett litet extraöppet på söndagen så att man kan få köpa med sig fisk om man hittar nåt (vilket är svårt att undvika där)!!!
    MvH
    Tant Nancy
    www.gladafisken.aqualogen.se
    Mitt fotogalleri
    Dagbok
    Min zoon

    Kommentar

    • Johan73
      • December 2003
      • 483

      #32
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      en del av Västarna hoppa över den ena av föredragsdagarna och då istället passa på att besöka andra Zoopetare.
      Ni är såklart varmt välkomna hem till mig som bor i Uppsala, på en fika å lite akvarieskådande!
      /J

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        #33
        Ursprungligen postat av Johan73
        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        en del av Västarna hoppa över den ena av föredragsdagarna och då istället passa på att besöka andra Zoopetare.
        Ni är såklart varmt välkomna hem till mig som bor i Uppsala, på en fika å lite akvarieskådande!
        LÅter riktigt bra
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #34
          Låser nu denna tråd och istället fortsätter diskussionen här där man nu kan anmäla sig till träffen
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...