Nordöstra skåne?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Linda_A
    • March 2005
    • 1479

    #16
    Hej Aliback.
    Låter ju spännande med diskus. Har själv aldrig vågat testa på diskus pga av vårat höga ph och kh. Fast ni i olofström har kanske inte samma vattenvärden som vi i skåne har.
    Ah, jag har missat den affären har pratat om det någon gång. Men brukar mest bli Akvarium ronneby när man är åt det hållet.

    Mvh Linda
    //Linda

    Kommentar

    • aliback
      • April 2005
      • 163

      #17
      Ursprungligen postat av Linda_A
      Hej Aliback.
      Låter ju spännande med diskus. Har själv aldrig vågat testa på diskus pga av vårat höga ph och kh. Fast ni i olofström har kanske inte samma vattenvärden som vi i skåne har.
      Ah, jag har missat den affären har pratat om det någon gång. Men brukar mest bli Akvarium ronneby när man är åt det hållet.

      Mvh Linda
      Hej igen är den affären ok, var ligger den mitt inne i Ronneby eller ? Har mest varit i karlshamn som jag tycker har fräscha akvarium och ett brett sortiment.
      Vore kul att göra en gemensam tripp nån gång.
      MVH
      Annelie
      MVH
      Annelie

      Kommentar

      • Linda_A
        • March 2005
        • 1479

        #18
        Hej igen!

        Nja inte direkt den ligger i området Emaljen. Om du går in på hemsidan www.akvariumronneby.se finns det en karta. Det är rätt lätt att hitta till.

        Nja jag personligen är inget stort fan av de butikerna i karlshamn. Föredrar att åka till Ronneby då.
        Jo det vore det, jämt kul att ha sällskap när man kollar i zooaffärer.

        //Linda
        //Linda

        Kommentar

        • Patrik Steen
          • May 2006
          • 8464

          #19
          Ursprungligen postat av rockan04
          Tjena, jag bor i Kristianstad....... det var allt
          Gammal tråd
          Mvh.Patrik

          Kommentar

          • Intercepter
            • January 2006
            • 962

            #20
            tycker ju att zoopet syd och zoopet skåne e samma sak men

            Kommentar

            • morrhoppa
              • October 2006
              • 755

              #21
              Själv bor man ju sveriges framsida i nordvästra skåne ^^ (om någon bryr sig för det är ju som sagt en gammal tråd)
              Man blir inte vuxen bara äldre!

              Kommentar

              • walle77
                • March 2005
                • 121

                #22
                Klart det finns många skåningar. Gissa på om att jag är nyfiken på att åka runt och handla fisk och gärna i butiker jag inte varit i.

                Det borde finnas en lista på alla akvarie affärer, typ en för varje län.

                Kommentar

                Arbetssätt...