Hej "Stockholmare"!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mamma Mia
    • December 2004
    • 2504

    Jag älskar kräftor - äter lätt upp ett paket alldeles själv!
    Always look at the bright side of life

    Kommentar

    • Mamma Mia
      • December 2004
      • 2504

      För att få lite fart på planeringern: ska vi säga att vi ses efter lön augusti? Var ska vi ses, hur och så vidare?
      Always look at the bright side of life

      Kommentar

      • Mumin
        • October 2007
        • 3837

        Ja, lysande!!

        Inne eller ute??

        Bara kräftor eller surströmming också??
        För mycket är inte nog!
        Jag VILL ha en Elefantofon!!

        Kommentar

        • one__akvarium
          • June 2008
          • 163

          Hur många zoopare är det i STHLM-området egentlligen? Verkar vara väldigt dålig aktivitet om man jämför med de andra delarna. Detta är absolut ingen kritik bara en undran..

          Kommentar

          • Radioaktiva Räkor
            • May 2007
            • 1760

            Vi är ett ganska stort gäng skulle jag tro, grejen är väl den att det saknas folk som riktigt hugger tag och anordnar partaj och utflykter.

            //C
            With a licence to krill!
            Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

            Kommentar

            • one__akvarium
              • June 2008
              • 163

              Ja dom där riktiga eldsjälarna, det var ju synd att man inte är en sådan själv .

              Kommentar

              • Mamma Mia
                • December 2004
                • 2504

                Jaaaa... jag ORKAR bara inte vara drivande. Har familj och heltidsjobb! Någon annan får gärna göra det! Surströmming och kräftor tycker jag låter som en strålande idé - alla gillar ju inte samma sak Kanske man kan få BAK att organisera?? Ni är ju så strålande bra på sånt
                Always look at the bright side of life

                Kommentar

                • Larry Stockholm
                  • November 2004
                  • 176

                  Hej alla Stockholmare!
                  Nu har ni ett gyllene tillfälle att träffa Kjell Fohrman "Live on stage" i Stockholm.
                  Han besöker Bollmora Akvarieklubb (Tyresö) den 2:a april och håller ett föredrag.
                  Som vanligt har vi öppet hus och du behöver inte vara rädd för att det sitter 8 personer i ett litet rum som ska lyssna på honom. Vi räknar att vara dubbelt så många som i vanliga fall dvs. uppåt 100 personer i lokalen. Mer info finns på BAK:s hemsida.
                  Sedan får man bara inte missa årets "Happening" på Fjärilshuset den 3-5 april med Guppyutställning, diskuschampionat, ciklidstämma, Sarf:s riksstämma och mycket, mycket mer. Många har tom bokat hotellrum på Järva krog(Scandic) trots att de bor i Stockholm. Det kommer att hända saker dygnet runt. Middag fredag och lördag kväll.
                  Det som händer, efter att solen gått ner, är naturligtvis mingel med andra akvarister och det brukar pågå dygnet runt.
                  Nu kan vi inte säga att inget händer i Stockholmsområdet.
                  Är man intresserad av fiskar så finns man i Hagaparken i Solna helgen 3-5 april.
                  Lasse Omfors
                  Förvaltare för bollmoraakvarieklubb.
                  Stockholmsakvaristerna (Facebook)
                  www.nordicdiscussociety.com

                  Kommentar

                  • RÖDLÖGA
                    • February 2002
                    • 3931

                    Hej alla Stockholms Zoopetare. Finns ni kvar? Dax att hitta på något! Kom med förslag.
                    /Björn
                    FISHLOVERS
                    Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                    En glad "svenssonakvarist"

                    Kommentar

                    • Yaz
                      • October 2017
                      • 80

                      Existerar det någon sötvattensakvarieförening i Stockholm?
                      Senast redigerad av Yaz; 15 October 2019, 08:24.

                      Kommentar

                      • hivemindhermit
                        • September 2017
                        • 214

                        Också nyfiken!
                        /Alex
                        375 + 112 liter drömmar

                        Kommentar

                        • Koi-fantast
                          • October 2007
                          • 193

                          Stockholms akvarieförening har väl 173 medlemmar idag och det är nog där det händer mest runt Stockholm. Vi finns på Facebook, "stockholmsakvaristerna en del av stockholms akvarieförening" är öppen för alla och så "Stockholms Akvarieförening MEDLEMSSIDA" för betalande medlemmar. Vi har även en hemsida, http://www.stockholmsakvarieforening.se/

                          //Matti
                          Ibland förändras min åsikt http://www.zoonen.com/perzoonen/galleri.asp?oid=1728683 http://www.ciklid.se http://www.bollmoraakvarieklubb.org/

                          Kommentar

                          Arbetssätt...