Akvariets Dag?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    Akvariets Dag?

    Tyvärr missade jag Akvariets Dag i år, men skulle gärna vilja ha en liten rapport därifrån.
    Letade på nätet men hittade nästintill ingenting alls - helt tyst men någon måste väl i alla fall ha varit där.
    Den enda info jag hittade var en rad om att Mikael Westerlund hade tilldelats årets Oscar - om så är fallet. Ett stort grattis - Mikael är väl värd denna fina utmärkelse.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48147

    #2
    Finns det verkligen ingen av alla Zoopetare som besökte Akvariets Dag och kan berätta?
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Micke
      • January 2002
      • 1718

      #3
      Mikael Westerlund har lovat ett göra ett reportage från akvariets dag till Ciklidbladet 1/2005.
      Mvh Michael Persson

      www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
      Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48147

        #4
        Mikael Westerlund har lovat ett göra ett reportage från akvariets dag till Ciklidbladet 1/2005
        Det låter mycket bra med ett rejält reportage - men en kort sammanfattning borde vi väl någon orka med redan nu.
        Kollade på SARFs hemsida men där fanns inget. Det finns säkert bra info på någon finsk hemsida men det hjälper ju inte mycket eftersom jag inte förstår ett jota av finska.
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        Arbetssätt...