Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PiaJo

    • August 2009
    • 13001

    Ursprungligen postat av Marten64

    Ja det skall jag, vad är pågång härnäst?
    Nästa gång är det 12/9 i Medborgarhuset i Gamlestan och då skall vi lyssna på Linda från Borås när hon pratar om räkor och snäckor och så dikar vi och tjötar lite
    /PIA

    Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

    Kommentar

    • Christer5
      • July 2015
      • 915

      Tyvärr har det blivit stor förändring i flödet på Zoopet och på Facebook. Zoopet har nästan dött ut tyvärr och på Facebook har det nu blivit många medlemmar i varje grupp,

      Att det är så många medlemmar i en grupp på Facebook innebär inte att allt är bra,det blir för många frågor som ställs om och om igen, mer erfarna akvarister finner inget nöje att delta och inläggen försvinner snabbt ner då nya inlägg läggs in.

      Zoopet behövs som motpool till Facebook för att man kan följa en tråd,tråden blir även kvar och man kan söka på ämne.

      Zoopet har och är en stor källa med kunskap och massor med information om allt som är relevant för vår fina hobby.

      Allting är så flyktigt idag och det med stor sorg att notera att Zoopet inte har samma ställning som tidigare,det är säkert många som läser på forumet fortfarande men fler behövs.

      Detta är ingen kritik mot Zoopet utan mer en åksikt hur det ser ut idag.

      Jag saknar mycket den gamla aktiviteten på Zoopet.

      Bästa hälsningar
      Christer Claesson

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Administrator

        • December 2001
        • 48148

        Ursprungligen postat av PiaJo

        Nästa gång är det 12/9 i Medborgarhuset i Gamlestan och då skall vi lyssna på Linda från Borås när hon pratar om räkor och snäckor och så dikar vi och tjötar lite
        Och så "dikar vi". Är det fiskarna vi skall dika ut för, eller?

        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          Ursprungligen postat av Christer5
          Tyvärr har det blivit stor förändring i flödet på Zoopet och på Facebook. Zoopet har nästan dött ut tyvärr och på Facebook har det nu blivit många medlemmar i varje grupp,

          Att det är så många medlemmar i en grupp på Facebook innebär inte att allt är bra,det blir för många frågor som ställs om och om igen, mer erfarna akvarister finner inget nöje att delta och inläggen försvinner snabbt ner då nya inlägg läggs in.

          Zoopet behövs som motpool till Facebook för att man kan följa en tråd,tråden blir även kvar och man kan söka på ämne.

          Zoopet har och är en stor källa med kunskap och massor med information om allt som är relevant för vår fina hobby.

          Allting är så flyktigt idag och det med stor sorg att notera att Zoopet inte har samma ställning som tidigare,det är säkert många som läser på forumet fortfarande men fler behövs.

          Detta är ingen kritik mot Zoopet utan mer en åksikt hur det ser ut idag.

          Jag saknar mycket den gamla aktiviteten på Zoopet.

          Bästa hälsningar
          Christer Claesson
          Nä så är det idag - men sådan är verkligheten och även om det var bättre förr (så tycker jag också) så lär inte förr komma tillbaka - utan man får ta det för vad det är idag.
          Senast redigerad av Kjell Fohrman; 22 August 2017, 10:01.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Christer5
            • July 2015
            • 915

            Ja,Kjell så är det

            Kommentar

            • PiaJo

              • August 2009
              • 13001

              Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
              Och så "dikar vi". Är det fiskarna vi skall dika ut för, eller?
              hahahaaa.. fikar skall det ju vara så går det när man inte korrläser ochg har för bråttom..
              /PIA

              Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

              Kommentar

              Arbetssätt...